Saton Optiek wint Retail Service Award

02/11/2007 15:09



Saton Optiek



Tijdens een zinderend Gala in een volgepakte Studio 21 in Hilversum, is Saton Optiek uit Katwijk en Leiderdorp afgelopen woensdagavond onderscheiden met de Visa Retail Service Award. Het juryrapport was niet alleen lovend over de service die Saton Optiek verleent maar roemde ook het totale concept.

Juryrapport: "Bij Saton Optiek zijn klantgerichtheid en klantvriendelijkheid zichtbaar in alle onderdelen van de winkel. Niet alleen in het vriendelijke, geĂŻnteresseerde en deskundige personeel en de ontvangstbalie bij de entree, maar ook in de transparante prijsopbouw, de interne en externe communicatie, het interieur en de ambiance, de indeling en het ontwerp van de winkel. Saton is als opticien, maar ook als informatiecentrum voor oogzorg een compleet serviceconcept, waarin assortiment, advisering en klantcontact tot in het kleinste detail op elkaar zijn afgestemd. Onderdeel van die totaalbenadering is onder meer de aftekenlijst met 14 punten, die klanten de zekerheid geeft van een product, waaraan alles is gedaan om de kwaliteit te waarborgen. Vooral die totale en complete benadering, waarbij oogzorg niet stopt bij het advies van de optometrist, maar via het eigen keuringscentrum wordt doorgezet naar de huisarts en de oogarts is onderscheidend. Saton Optiek maakt in alle opzichten waar, dat service en kwaliteit onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden".

Kees Saton maakte van het dankwoord gebruik om zijn, voltallig aanwezige, team te bedanken voor hun inzet en zijn klanten voor het vertrouwen dat zij in Saton Optiek hebben. "Deze geweldige prijs inspireert ons om het in de toekomst alleen nog maar beter te doen. Met nog mooiere collecties, nog betere oogzorg en nog meer service, hoewel dat volgens de jury bijna onmogelijk is".

De komende dagen is het feest in beide winkels. De champagne en de taart staan klaar en alle klanten worden extra feestelijk onthaald!





http://www.satonbeheer.nl