Strippagina voor naamsbekendheidcampagne Hot Item

02/11/2007 13:16



Hot Item



Hot ITem onderscheidt zich door scherpe reclamecampagne op de strippagina van de volkskrant. In deze campagne neemt Hot ITem herkenbare situaties uit het bedrijfsleven op de hak.

Vanaf zaterdag 3 november verschijnt in de Volkskrant wekelijks een strip die ingaat op de onderwerpen die Hot ITem in haar Corporate Performance Management propositie naar voren brengt. In de huidige markt val je nauwelijks op tussen al het wervingsgeweld van de ICT en consultancy bureaus dus werd het tijd iets anders te doen. Met deze ludieke stripreeks laat Hot ITem weer zien dat ze ondernemend is en durft buiten gebaande paden te denken. Hot ITem rekent, naast een grote belangstelling van potentiële medewerkers en de markt op een belangrijke naamsbekendheid vergroting. De stripreeks wordt ondersteund door een website, hierin worden de karakters toegelicht en wordt elke stripthema onderbouwd. Kijk op www.hotitem.nl en voor vragen kunt u contact opnemen met Hot ITem, Miranda Lenstra.





http://www.hotitem.nl