Gemeente Venray
Gemeente Venray scoort een 8
Klanten van de gemeente Venray waarderen de dienstverlening van de
gemeente ruim voldoende met een 8. Dit blijkt uit een onderzoek naar
de klanttevredenheid van juni 2007. De vragen hadden betrekking op
tevredenheid van klanten over het gemeentehuis, de openingstijden en
het contact met medewerkers.
De waardering over de klantvriendelijkheid is erg goed te noemen. De
waardering voor het persoonlijk contact scoort tijdens het onderzoek
een 8,3. Hierbij is onder andere gelet op presentatie, uitstraling,
beleefdheid en de tijd die de medewerker voor de klant neemt. De
waardering voor het inhoudelijke contact scoort een 8,2. Deze score is
opgebouwd uit de tevredenheid over onder andere de deskundigheid, het
meedenken, begrip tonen en de snelheid van werken.
De waardering voor het gemeentehuis zelf scoort ook goed. De nieuwe
publiekshal levert een 7,9 als waardering op. Aspecten als
parkeergelegenheid, toegankelijkheid, bewegwijzering, uitstraling van
de wachtruimte zijn hierbij meegewogen. De waardering voor de
openstellingtijden is 6,1 en de wachttijd scoort een 7,1.
De resultaten van het onderzoek geven op het punt van de
openstellingstijden aanleiding om extra servicemogelijkheden en
alternatieven te onderzoeken. De gemeente Venray zal een aantal opties
uitwerken en beoordelen op doeltreffendheid, haalbaarheid en
financiële consequenties.
Bekijk de resultaten van het onderzoek.