Ingezonden persbericht


Persbericht

LogMeIn Rescue + Mobile verkozen tot Best Mobile Business Application door LAPTOP Magazine

Award erkent echte innovatie

Woburn, Massachussetts 1 november 2007 LAPTOP Magazine heeft LogMeIn Rescue + Mobile verkozen tot Best Mobile Business Application tijdens de CTIA Wireless IT & Entertainment Conference in San Francisco. LogMeIn is leverancier van s-werelds meest gebruikte diensten voor connectiviteit en ondersteuning op afstand.

LogMeIn Rescue + Mobile de nieuwste software-as-a-service binnen LogMeIn s groeiende reeks hulpmiddelen voor IT support is de eerste webgebaseerde service voor het snel, veilig en op afstand oplossen van problemen met smartphones.

Volgens de redactie van LAPTOP zijn de Best of CTIA Awards een erkenning voor de apparatuur en diensten die tijdens Wireless IT & Entertainment worden getoond en welke echte innovatie tonen. Met de nadruk op ontwerp en gebruiksgemak verbeteren de winnende producten de manier waarop gebruikers communiceren, werken en zich vermaken onderweg.

LogMeIn Rescue + Mobile maakt alle kracht, functionaliteit, gebruiksgemak en productiviteit van onze tools voor IT-ondersteuning beschikbaar voor mobiele apparatuur , aldus Rick Redding, vice president en general manager, mobile bij LogMeIn. We zijn erg blij dat de redactie erkent hoe innovatief dit product is voor organisaties die verantwoordelijk zijn voor de ondersteuning van het snelgroeiende aantal mobiele apparaten in hun IT-infrastructuur.

Een demonstratie van LogMeIn Rescue + Mobile is te vinden op http://tinyurl/33gxkn.

Over LogMeIn Rescue + Mobile

LogMeIn Rescue + Mobile is een uitbreiding van LogMeIn s onderscheiden Rescue-dienst. Rescue is uiterst schaalbaar en eenvoud te configureren voor duizenden technici en heeft sinds de introductie twee jaar gelden al in meer dan 6 miljoen sessies gedraaid. Met LogMeIn Rescue + Mobile kunnen vanaf dezelfde console zowel smartphones als computers ondersteund worden.

De support medewerker verwijst de gebruiker van de mobiele apparatuur naar een webpagina waar een kleine applet voor het mobiele apparaat wordt gedownload. De eindgebruiker ontvangt een verbindingscode die kan worden ingegeven voordat verbinding met het internet wordt gemaakt of via een gesprek op een vaste lijn. De medewerker maakt vervolgens verbinding met het mobiele apparaat en kan de volledige controle overnemen en problemen oplossen, software updaten, trainingssessies uitvoeren, instellingen configureren en zelfs het display zien en de toetsen gebruiken alsof het apparaat in eigen hand ligt.

Over LogMeIn, Inc.

LogMeIn, Inc. biedt de grootste dienst voor remote connectivity ter wereld met ruim 25 miljoen aangesloten computers. De LogMeIn reeks bestaat uit LogMeIn Free, LogMeIn Pro, LogMeIn Ignition, LogMeIn Rescue, LogMeIn IT Reach, LogMeIn Backup en LogMeIn Scout. Deze oplossingen bieden samen met RemotelyAnywhere en LogMeIn Hamachi veilige toegang, ondersteuning en beheer op afstand voor mobiele professionals, helpdeskmedewerkers en systeembeheerders wereldwijd. LogMeIn is gevestigd in Woburn, Massachussetts en heeft haar Europese hoofdkantoor in Boedapest.


---

Voor redactionele informatie of fotografie:

Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034,

fax: 055-3602661, e-mail: marald@influx-pr.com, website: www.influx-pr.com