( BW)(CARLSON-HOTELS-WORLDWIDE) Carlson Hotels Worldwide kondigt
nieuwe generatie Global Frequent Guest programma aan; Reizigers kunnen
nu Goldpoints Plus(SM) punten wereldwijd verdienen en inwisselen bij
965 Carlson-hotels, Regent, Radisson, Park Plaza, Country Inns en Park
Inn, in 71 landen

    Redactie Business

    LONDEN & BRUSSEL--(BUSINESS WIRE)--29 oktober 2007--Carlson Hotels
Worldwide heeft vandaag de wereldwijde lancering aangekondigd van
goldpoints plus (goldpointsplus.com), een nieuwe generatie frequent
guest programma dat extra waarde en krachtige nieuwe voordelen biedt
aan klanten van Carlson's vijf hotelketens op 965 locaties in 71
landen wereldwijd. Deze ketens - Regent; Radisson; Park Plaza; Country
Inns & Suites en Park Inn - zijn zeer duidelijk vertegenwoordigd op de
Europese reismarkt met 268 locaties in 41 landen.

    Het nieuwe generatie Goldpoints Plus programma biedt klanten meer
keuzes bij het verdienen en inwisselen van punten wereldwijd naast
mogelijkheden om een rol te spelen op het gebied van sociale
verantwoordelijkheid en milieu-initiatieven via de punten die zij
verdienen.

    Speciale bonuspuntenaanbieding

    Bovendien biedt om de nieuwe generatie van het programma luister
bij te zetten een "Five for Five" wereldwijde promotie leden de kans
op het verdienen van 5000 bonuspunten met elke vijfde nacht in een van
de Carlsonhotels tot en met 31 januari 2008. Bezoek voor meer
informatie over de promotie goldpointsplus.com/five4five.

    "Door het ontwikkelen van een werkelijk wereldwijd programma dat
belangrijke waarde biedt voor onze klanten wereldwijd hebben we ons
programma opnieuw ontworpen om er zeker van te zijn dat het onze vaak
komende gasten in het middelpunt plaatst," aldus Fredrik Korallus,
executive vice president van Revenue Generation, Carlson Hotels
Worldwide.

    "Het afgelopen jaar hebben we beter gekeken naar de in de branche
geldende normen en goed geluisterd naar onze klanten en op basis
daarvan een verrijkt programma ontwikkeld met genereuze mogelijkheden
om punten te verdienen, meetbare elitevoordelen en hotel rewards
waarmee we ons richten op de wereldwijde reiziger van vandaag," legt
Korallus uit.

    Verbeterde voordelen voor eliteleden zijn beste beschikbare kamer,
25 tot 50 procent puntenbonussen, laatste kamerbeschikbaarheid, vroeg
inchecken en laat uitchecken en puntenaanbiedingen alleen voor
eliteleden.

    "Bijna 10 jaar geleden is het hotelprogramma voor het laatst sterk
verbeterd. In een tijdperk van teleurstelling bij de leden vanwege de
waardevermindering van hun punten is het verfrissend om te weten dat
er een hotelbedrijf is dat doet wat het beste is voor hun klanten
wereldwijd," aldus Randy Petersen, redacteur van InsideFlyer en
FlyerTalk en een wereldwijd bekend expert op het gebied van beloningen
voor frequent reizen. "Carlson Hotels heet de lat hoger gelegd voor
het verdienen van meer punten voor hun leden, 100 procent voor de
meeste hotelverblijven, maar toch hebben ze voor de overgrote
meerderheid van hun rewards de eisen voor inwisseling niet verhoogd."

    Het gaat niet alleen om meer punten en meer waarde in de vorm van
rewards, het gaat om loyaliteit. Het nieuwe programma biedt laatste
kamer beschikbaarheid voor Gold Elite leden en het is duidelijk het
programma waar het in 2008 om gaat, merkt Petersen op.

    Nu kunnen reizigers hotel reward punten inwisselen op populaire
bestemmingen in Amerika zoals New York, Los Angeles, Orlando, Boston
en honderden andere locaties waaronder Latijns- en Zuid-Amerika. En
voor diegenen die op zoek zijn naar een exotische trip naar de Cariben
of Asia Pacific geldt dat zij kunnen ontsnappen naar Aruba en de Turks
en Caicos eilanden of naar Peking, Shanghai, Sydney, Fiji en Tahiti.
Locaties in Europa, het Midden-Oosten en Afrika zijn Londen, Parijs,
Rome, Dubai en andere belangrijke bestemmingen.

    Voor de eerste maal is Radisson Edwardian een volledige partner en
het Goldpoints Plus programma heeft consistente wereldwijde
mogelijkheden voor het verdienen en inwisselen van punten.

    Redacteuren: aanvullende persinformatie over Goldpoints vindt u op
carlsonmedia.tekgroup.com/goldpointsplus/ waaronder alle nieuwe
voordelen en verbeteringen van het programma. Om meer te weten te
komen over de Goldpoints en het programma of om lid te worden, gaat u
naar goldpointsplus.com.

    Over Carlson Hotels Worldwide

    De strategische Europese partners van Carlson Hotels Worldwide
zijn: The Rezidor Hotel Group, een van de snelst groeiende
hotelbedrijven ter wereld. Bezoek voor meer informatie over Rezidor
www.Rezidor.com. Ook Radisson Edwardian, een van de grootste
hotelgroepen in particulier bezit in de UK, maakt deel uit van het
netwerk. Elf hotels in Londen behoren tot de groep. Bezoek voor meer
informatie: www.radissonedwardian.com. Park Plaza Hotel Europe
exploiteert 27 hotels onder de merken Park Plaza Hotels & Resorts en
art'otel, met regiokantoren in Londen, Amsterdam en Berlijn. Bezoek