Ingezonden persbericht


Persbericht

Amsterdam, 29 oktober 2007

Orange Business Services wordt Cisco Global Certified Partner

Klanten profiteren van meer kortingen en end-to-end naadloze kwaliteit en processen

Orange Business Services is wereldwijd de enige netwerk service-provider met de status van Cisco® Global Certified Partner. Deze certificering houdt in dat Orange Business Services voldoet aan Cisco s hoge standaarden op het gebied van netwerk-deskundigheid, netwerkdiensten, netwerk-ondersteuning en klanttevredenheid, wereldwijd. Met deze internationale certificering worden de Global Commerce-specialisatie en de Global Service Alliance-status van Orange Business Services uitgebreid.

Het bereiken van de status van Cisco Global Certified Partner onderstreept de expertise en resources van Orange Business Services voor het plannen, ontwikkelen, implementeren en wereldwijd toepassen van Cisco s netwerkoplossingen, zegt Keith Goodwin, senior vice president of Worldwide Channels bij Cisco. Wij zijn blij met Orange Business Services als een van onze wereldwijde partners.

Wereldwijde Cisco-certificering biedt klanten van Orange Business Services de volgende voordelen:
* Hoog serviceniveau: de benoeming tot Cisco Multinational Gold Certified Partner in alle geografische gebieden leidt tot de status van Cisco Global Certified Partner en betekent dat klanten een hoog serviceniveau krijgen in ieder scenario met een enkele of meerdere omgevingen;
* Bewezen technische expertise: Orange Business Services heeft de technische expertise en de productkennis geboden voor het leveren en ondersteunen van leading-edge Cisco-oplossingen voor 1.345 Cisco gecertificeerde medewerkers;
* Wereldwijde oplossingen: Orange Business Services voldoet aan de vereisten voor de Cisco-certificatie in de drie continentale regio s die Cisco hanteert: Noord- en Zuid-Amerika; Europa, Midden-Oosten en Afrika; en Azië-Pacific.

Barbara Dalibard, president en CEO Orange Business Services, zegt: Met het behalen van de status van Cisco Global Certified Partner onderscheiden we ons ten opzichte van onze concurrenten. Het bewijst onze commitment in het bieden van betrouwbare diensten, wereldwijd. Het hoge niveau van expertise dat onze medewerkers hebben, maakt dat Orange Business Services op een hoog niveau diensten levert en het onderstreept onze competenties en geloofwaardigheid als een wereldwijde aanbieder van IP-diensten.

Over Orange Business Services
Orange Business Services vertegenwoordigt sinds 1 juni 2006 de zakelijke communicatieoplossingen en diensten van de France Telecom Group. Eerder werden die vertegenwoordigd door de verschillende merken van France Telecom, waaronder Equant.

De portfolio bestaat uit voice-, data- en mobiele diensten, IT-expertise en managed services. Alle producten en diensten hebben als doel de bedrijfsprocessen van klanten te optimaliseren en hun productiviteit te verbeteren. Orange Business Services heeft vestigingen in 166 landen en heeft klanten in 220 landen. Meer informatie is beschikbaar via www.mnc.orange-business.com.

Voor meer informatie over Orange Business Services kunt u contact opnemen met Bas Lepelaars, Orange Business Services: Tel: +31 (0)20 606 92 77
E-mail: bas.lepelaars@orange-ftgroup.com
Website: http://www.mnc.orange-business.com

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Maud Geerbex van LEWIS, Global Public Relations: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: maudg@lewispr.com Website: http://www.lewispr.com

LEWIS Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com