Ingezonden persbericht
ISS Contact Centers kiest voor Witness WFM oplossing!
ISS Contact Centers heeft na een uitvoerige selectie procedure gekozen voor de Workforce Management oplossing van Witness aangeboden door Tele'Train. Om de sterke groei en de nog ambitieuzere groeiplannen gestructureerd vorm te geven en de klantcontacten op de meest optimale wijze af te handelen heeft ISS Contact Centers gekozen voor het Witness WMF planning en rooster pakket.
Voor ISS Contact Centers stond niet alleen de pakketselectie ter discussie, maar ook de implementatie partner waarbij ervaring en commitment een belangrijke rol speelt. Tele'Train Software heeft een zeer ruime ervaring in het turn-key opleveren van de Witness oplossing. Jan-Willem Evers, directeur ISS Contact Centers: "Door de enorme groei van ISS Contact Centers zijn we op zoek gegaan naar een passend planningspakket. Dit pakket maakt het mogelijk om multichannel klantcontacten te managen in een multichannel omgeving. De flexibiliteit van dit systeem sluit goed aan bij onze organisatie en werkwijze."
André Filippini voegt hieraan toe: "Wij zijn zeer verheugd om ISS Contact Centers als nieuwe klant te mogen begroeten. Een nieuwe sterke speler op de contactcenter markt, die met innovatieve concepten de klantcontacten gaat optimaliseren. Om daar een onderdeel van te kunnen zijn spreekt ons zeer aan."
Over ISS Contact Centers
ISS Contact Centers is onderdeel van ISS Facility Services, dat wereldwijd actief is in 50 landen. Met haar 410.000 medewerkers wereldwijd is het één van de grootste facilitaire dienstverleners van de wereld. Met 6 vestigingen en ruim 950 agents neemt ISS Contact Centers een toppositie in als het gaat om het outsourcen van customer care dienstverlening. Wij zijn bedreven in service- en salescontacten met als doel kwaliteit tegen lagere kosten en een hogere klanttevredenheid.
Over Tele'Train
Tele'Train is gespecialiseerd in het optimaliseren en meetbaar maken van klantinteractie binnen contactcenters. Tele'Train onderscheidt zich door haar integrale-, resultaatgerichte en praktische aanpak, enthousiaste ervaren mensen en haar uitgekiende portfolio. Op het gebied van Traffic management, Operationeel- en Projectmanagement, Business intelligence en Managed insourcing, werkt Tele'Train als marktleider in Performance management oplossingen.Tele'Train biedt performance management oplossingen zoals Workforce Management, Quality monitoring, Consultancy en Interim management. Tele'Train verzorgt door CEDEO erkende Trainingen, maatwerk Trainingen voor planners, Coaching, Erkend Opleiden® en E-learning. Voor management en medewerkers.
----------
Noot voor de redactie (
Ingezonden persbericht