Volvo vecht mee tegen kanker
(10/25/2007)
Fight(c) cancer is de nieuwste, op jongere gerichte campagne van KWF
Kankerbestrijding. Volvo Cars Nederland, vaste partner van KWF, steunt
deze actie met de inzet van een zeer opvallende Volvo C30, de ideale
auto gezien de doelgroep van de actie. Onder het motto âLove life.
Fight(c) cancerâ bezoekt KWF met de kleurige C30 diverse bijeenkomsten
en evenementen in het land. Het behoeft geen toelichting dat de
samenwerking perfect aansluit bij Volvoâs motto Volvo. for life.
Volvo Cars Nederland heeft sinds 2004 een vaste relatie met KWF
Kankerbestrijding. In dat jaar werd de laatste in het Limburgse Born
geproduceerde Volvo V40 aan KWF geschonken. Vorig jaar haalde de
Nederlandse Volvo-dealers met de Take the Wheel-proefritactie in
totaal 100.000 euro op voor de KWF-actie Stop Kinderkanker.
Bodykit
De witte Volvo C30 is voorzien van een stoere bodykit in een fel
lichtblauwe kleur. Op de zijkant van de auto staat in grote letters
Love life. te lezen, een slogan die de C30 op het lijf is geschreven.
De auto voorziet niet alleen in een mobiliteitsbehoefte, het is ook
een aandachttrekker op zich. De auto werd onder meer ingezet als
blikvanger op het Loveland Festival. Voor meer informatie over Fight(c)
cancer zie www.fightcancer.nl.
AutoRai