AutoRai

Volvo vecht mee tegen kanker

(10/25/2007)
Fight(c) cancer is de nieuwste, op jongere gerichte campagne van KWF Kankerbestrijding. Volvo Cars Nederland, vaste partner van KWF, steunt deze actie met de inzet van een zeer opvallende Volvo C30, de ideale auto gezien de doelgroep van de actie. Onder het motto âLove life. Fight(c) cancerâ bezoekt KWF met de kleurige C30 diverse bijeenkomsten en evenementen in het land. Het behoeft geen toelichting dat de samenwerking perfect aansluit bij Volvoâs motto Volvo. for life.

Volvo Cars Nederland heeft sinds 2004 een vaste relatie met KWF Kankerbestrijding. In dat jaar werd de laatste in het Limburgse Born geproduceerde Volvo V40 aan KWF geschonken. Vorig jaar haalde de Nederlandse Volvo-dealers met de Take the Wheel-proefritactie in totaal 100.000 euro op voor de KWF-actie Stop Kinderkanker.

Bodykit
De witte Volvo C30 is voorzien van een stoere bodykit in een fel lichtblauwe kleur. Op de zijkant van de auto staat in grote letters Love life. te lezen, een slogan die de C30 op het lijf is geschreven. De auto voorziet niet alleen in een mobiliteitsbehoefte, het is ook een aandachttrekker op zich. De auto werd onder meer ingezet als blikvanger op het Loveland Festival. Voor meer informatie over Fight(c) cancer zie www.fightcancer.nl.