Online webwinkel en veiling samengebracht
AMSTERDAM, 20071024 -- Otbod, (Only Today's Best Online Deals) is het splinternieuwe platform dat online shopping een volledig nieuwe dimensie geeft. De combinatie van online winkelen en het uitbrengen van een uniek laagste bod geeft consumenten de mogelijkheid om nog bewuster met bestaande aanbod aan producten om te gaan. Het concept is heel eenvoudig; Je schrijft je gratis in, je koopt een artikel in de online shop en je tracht een uniek laagste bod uit te brengen op een van de vele, vaak dure, prijzen.
Over Otbod
Eddie Tjon Fo (49), een van de oprichters en Directeur van Otbod zegt:
"Het Otbod platform is consumentvriendelijk, speels, en zorgt ervoor dat je premium prijzen tegen belachelijke lage prijzen kunt kopen. Otbod is onafhankelijk van productgroepen. Door gebruik te maken van het Otbod platform heeft de consument de kans om bij aankoop van normale producten of diensten, een extreme dure prijs te kunnen kopen met soms wel 99% korting. Dit is waar zowel A-merken als consumenten op hebben zitten wachten".
Enkele voorbeelden:
Je wordt jaardonateur van een goed doel en je brengt meteen een uniek laagste bod uit op een wereldreis voor 2 personen t.w.v. ¤ 15.000 en vliegt Co2 neutraal naar de bestemmingen.
Je koopt een parfum of aftershave en je brengt meteen een uniek laagste bod uit op een Hummer H3 t.w.v. circa ¤ 60.000.
Je koopt nieuw geheugen of geluidskaart voor je computer en brengt meteen een uniek laagste bod uit op de nieuwe Commodore XX spelcomputer t.w.v. ¤ 4.000.
Allerlei product en veilingprijs combinaties zijn mogelijk en zullen in samenwerking met A merken in de aankomende maanden in Otbod worden aangeboden.
Consumenten kunnen zich geheel GRATIS aanmelden op de Otbod website: www.otbod.com
Ingezonden persbericht