Otis in China erkent als top serviceverlener
24/10/2007 15:32
PR Newswire
FARMINGTON, Connecticut, October 24 /PRNewswire/ --
Otis Elevator Company, onderdeel van United Technologies Corp.
(NYSE: UTX), ontving van de Chinese regering een prestigieuze prijs voor het
beheren van de meest efficiënte en effectieve telefonische hulpdienst in
China; dit in vergelijking met andere ondernemingen van dezelfde grootte.
De OTISLINE(R) telefonische hulpdienst in China werd tijdens een
bijeenkomst van Zuidoost Aziatische telefonische hulpcentra in Peking erkent
vanwege zijn overall kwaliteit, efficiëntie en professionele
serviceverlening. De OTISLINE telefonische hulpdienst van Otis' is 24 uur per
dag bereikbaar en is bedoeld als eerste contact voor klanten en wordt
gebruikt om liftreparateurs uit te zenden.
"Wij zijn er trots op dat we de snelste in de industrie zijn", zei Otis'
president Ari Bousbib. "Met onze niet-aflatende onderhoudsprogramma's, hoog
opgeleid onderhoudspersoneel en een 24 uur per dag - 7 dagen per week
bewaking, streven wij er niet alleen naar om aan de wensen van onze klanten
te voldoen, maar ook hun verwachtingen te overtreffen."
Gemiddeld beatwoorden vertegenwoordigers van OTISLINE in Peking de
telefoontjes van klanten 60 procent sneller dan de standaard die door het
ministerie van industriële informatie van China is vastgesteld. In China
krijgt OTISLINE meer dan 1.200 telefoontjes per dag binnen. Klanten halen
vaak aan dat de OTISLINE telefonische hulpdienst, in vergelijking met de
concurrentie, zo professioneel en efficiënt is. Otis is de eerste
liftenfabrikant die deze prijs van de Chinese regering ontvangt. Andere
ondernemingen die dit jaar deze prijs ontvangen zijn onder andere de China
Construction Bank, China Mobile en de CITIC Bank.
De OTISLINE telefonische hulpdienst is een onderdeel van de leidende
serviceverlening van Otis in de industrie. Andere services die Otis verleent
zijn onder andere bewaking op afstand van apparatuur, technologisch
geavanceerde preventieve onderhoudsprogramma's, een uitgebreide voorraad
reserveonderdelen en de grootste en best getrainde groep experts in deze
bedrijfstak, die werkzaam zijn in het veld.
De eerste OTISLINE telefonische hulpdienst werd in 1983 in Noord-Amerika
geïntroduceerd en werd daarmee het eerste nationale service verdeelcentrum in
deze bedrijfstak. Vandaag de dag verlenen OTISLINE telefonische hulpdiensten
service over de gehele wereld.
Otis Elevator Company is 's werelds grootste fabrikant en
onderhoudsbedrijf van producten voor het transporteren van personen,
waaronder liften, roltrappen en rolpaden. Het hoofdkantoor staat in
Farmington, Connecticut. Otis heeft 62.000 werknemers en biedt producten en
diensten aan in meer dan 200 landen en staten en onderhoudt wereldwijd 1,6
miljoen liften en roltrappen. United Technologies Corp., dat in Hartford,
Connecticut is gevestigd, is een divers bedrijf in hoogstaande technologische
producten en diensten voor de bouw- en luchtvaartindustrie.
Website: http://www.otis.com
Tizz Weber, directeur communicatie van Otis Elevator Company, +1-860-676-6127, Tizz.Weber@Otis.com