WEBER International tekent 12-jarig partnership met Mission Hills

23/10/2007 12:02



Weber Marketing Communications B.V.



Groningen, 23 oktober

WEBER International tekent 12-jarig partnership met Mission Hills Resort

WEBER International -een spin off van WEBER Marketing Communications- heeft afgelopen week in Shenzhen een 12-jarig partnership getekend met Mission Hills Resort. Via dit zakelijke platform en nr. 1 golfresort van de wereld krijgt WEBER International toegang tot zowel de bestuurskamers van de Top 100-Chinese bedrijven, alswel tot de hoogste regeringsechelons.

Mission Hills: invloedrijk zakelijk platform

Mission Hills Resort in Shenzhen is met 12 golfbanen en 216 holes veel meer dan 's werelds grootste golfresort. Met een personeelsbestand van circa 7.000 werknemers is het vooral China's nr. 1 platform voor het doen van zaken en het spelen van een rondje golf.

De 12 golfbanen in de heuvels van Shenzhen en Donguan zijn alle ontworpen door internationale golflegendes zoals Jack Nicklaus, Greg Norman, Nick Faldo en Vijay Singh. Gecombineerd met de hospitality-voorzieningen op 5 sterrenniveau en de perfecte service, staat Mission Hills Resort inmiddels internationaal bekend als dè ontmoetingsplaats voor topbestuurders, politici, filmsterren, topsporters en andere beroemdheden uit de hele wereld.

WEBER International is een consultancy, marketing & deal-making bedrijf, dat de brug slaat tussen 'West en Oost'. Het werkt voor zowel Chinese bedrijven als Europese en Amerikaanse bedrijven en overheden. WEBER International heeft eigen consultants in dienst die zowel Kantonees als Mandarijn spreken.

Via het partnership heeft WEBER International ook toegang gekregen tot de Chinese (staats) televisiestations en Nieuwe Media. Dit voordeel zal aan de bestaande cliënten -m.n. de multinationals en overheden- worden aangeboden o.a. met het oog op de Olympische Spelen van volgend jaar.





http://webermc.com