Debat: Dirk Noordman over marketing in de ervaringseconomie


ROTTERDAM, 20071003 -- Dirk Noordman beschrijft in zijn recentste boek, Cultuurmarketing (Elsevier Overheid) persoonlijke verkooptechnieken zoals ` buzzing ' en publiciteit, die in de culturele sector worden gebruikt en werkt de krachtige merkarchitectuur uit die daar gebruikelijk is. Wij brengen zijn theorie in contact met visies van andere faculteiten en de marketingpraktijk.

Pine en Gilmore tonen in Experience Economy aan hoe onze economie in de 21ste eeuw bepaald wordt door ervaringen. Zij wijzen erop dat het eigentijdse theater ons interessante voorbeelden toont van toekomstige ervaringen. Dirk Noordman werkt deze visie uit en wordt van commentaar voorzien door deskundigen.

Met: dr. Dirk Noordman (FHKW, Kunstmanagement), drs. Erik Braun (FEW, Toegepaste Economie en Regionale en Haveneconomie), Willem Sodderland (oprichter van Buzzer), Minke van Hooff (Strategy Director BVH Dienstencommunicatie) voorzitter: dr.ir. Peeter Verlegh (RSM, Marketing Management, Consumer Behaviour)

Programma in samenwerking met de Marketing Association EUR

DEBAT
DO 18 OKT / 16.00 - 17.45 / B-5 / WOUDESTEIN
ERASMUS UNIVERSITEIT ROTTERDAM / BURG OUDLAAN 50 / 3062 PA ROTTERDAM

MARKETING IN DE ERVARINGSECONOMIE

Informatie:
Studium Generale
Erasmus Universiteit Rotterdam
Burg Oudlaan 50
3062 PA Rotterdam
Telefoon: 010 408 1144
Email: stg@oos.eur.nl
www.eur.nl/studium





Studium Generale