Ingezonden persbericht


Persbericht

Nieuwe huisstijl voor Malmberg; krachtige sprong

Kinderen en jongeren bewegen en ontdekken. Samen met leerkrachten, docenten, boekhandels en schoolmanagers willen we kinderen en jongeren laten groeien en bloeien. We helpen ze op hun ontdekkingsreis, laten ze hun talenten ontwikkelen en de sprong naar volwassenheid maken...

Daarom introduceert Uitgeverij Malmberg een nieuwe huisstijl die laat zien waar Malmberg voor staat. Met de leermethoden, tijdschriften, tests, training en advisering ervaren leerlingen, leerkrachten en docenten de ontwikkeling en groei.

Onderdeel van de huisstijl is het nieuwe logo. Het logo symboliseert kracht en duidelijkheid en laat een bijzondere sprong zien. De sprong naar groei op eigen wijze.

Scholen kunnen nu kennismaken met producten die ontwikkeld zijn vanuit de beleving en interesses van een kind of jongere. Talentontwikkeling en bevestiging zijn belangrijke kernwoorden. Leerlingen hebben door deze benadering plezier in de dingen die ze doen en zijn trots op het leerresultaat dat ze bereiken. Enkele producten zijn:

Basisonderwijs

Lekker lezen: methode waarmee leerlingen lezen op hun eigen niveau en groeien in zelfvertrouwen.

National Geographic Junior: tijdschrift voor jonge avonturiers met de komende maanden spannende wereldreisverhalen en films van Jeroen (10 jaar).

Voortgezet onderwijs

Matrix: wiskundemethode die vanuit dagelijkse situaties het hoe en waarom van de wiskunde overbrengt.

Schoolweb: het interactieve platform voor bovenbouwleerlingen om de juiste keuze voor vervolgstudie en opleiding te kunnen maken.

MBO

Taalblokken; interactieve taalondersteuning voor studenten bij competentieleren.

Einde persbericht


---