Carglass genomineerd voor CRM Award 2007
18/10/2007 11:05
Carglass BV
Carglass is genomineerd voor de CRM Award 2007, de Prijs voor Klantgericht Ondernemen. Uit dertien organisaties heeft de jury afgelopen week vier genomineerden geselecteerd. Zij dingen op 15 november a.s. mee naar de prijs voor Klantgericht Ondernemen, de CRM Award 2007. Georganiseerd door de CRM Association NL.
De jury heeft uit dertien inzendingen vier bedrijven genomineerd voor de CRM Award 2007, dit zijn: Carglass, Deli XL, Nuon en UPC Broadband. Op donderdag 15 november a.s. zullen alle genomineerde organisaties hun ingezonden CRM-case toelichten tijdens het congres. Na afloop van het congres wordt de prijs voor Klantgericht Ondernemen, de CRM Award 2007 uitgereikt.
De organisatie, CRM Association NL verstaat onder CRM, de implementatie van een strategie waarmee een bedrijf of instelling beoogt (klant)relaties te optimaliseren in termen van klantrendement en klanttevredenheid. CRM wordt daarbij gezien als een continue, systematische en organisatie-omvattende activiteit. Daarbij wordt ICT als een ondersteunende factor gezien.
Profiel Carglass
Carglass is onderdeel van Belron, wereldwijd het grootste glasherstelbedrijf in voertuigen. In ons land is Carglass marktleider met circa 500.000 autoruitreparaties en -vervangingen per jaar. Carglass richt zich vooral op het gemak van de klant en het beperken van de schadelast door tijdige en hoogwaardige reparatie en vervanging met levenslange garantie. In Nederland heeft Carglass 55 service centra's en 230 mobiele service units, voor het repareren of vervangen van autoruiten thuis, onderweg of op het werk. Carglass is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar via het gratis servicenummer 0800-0406 of via www.carglass.nl voor het melden van autoruitschades en het maken van een afspraak.
EINDE PERSBERICHT
Noot voor de redactie:
Noot voor de redactie,