Welcome CCS lanceert klachtenregistratie via Outlook
TILBURG, 20071016 -- Tilburg, 12 oktober 2007 - Welcome CCS, de aanbieder van meldingen- en klachtenmanagement oplossingen, heeft een nieuwe functionaliteit aan haar product toegevoegd. Het gaat om de MS Outlook Add-in, een module waarmee men Outlook kan betrekken bij het meldingen- en klachtenmanagement proces.
Om klachten en meldingen te registreren, maakt men gebruik van het programma SCM7 van Welcome CCS.
Nieuw is nu dat gebruikers direct vanuit MS Outlook klachten en meldingen kunnen invoeren, zonder de teksten opnieuw in te geven. Daarnaast zijn mailberichten ook direct aan bestaande meldingen te koppelen, om zodoende een volledig dossier te krijgen. De unieke herkenningsfunctie maakt koppelen bovendien een fluitje van een cent. Outlook weet zelf al aan welke melding de mail gekoppeld moet worden. Medewerkers worden nu nog beter in staat gesteld een volledig dossier op te bouwen met een minimum aan handelingen.
Welcome CCS breidt haar portfolio steeds verder uit om de klanten beter te bedienen. Naast deze MS Outlook Add-in, beschikt de applicatie ook over unieke Webformulieren, die de informatie direct in de applicatie plaatsen. 24 uur per dag en zonder tussenkomst van een medewerker.