Nieuwe Winterschilder campagne van start
16/10/2007 16:45
FOSAG
Tijdens de VvE-bijeenkomst in Roermond, een initiatief van VvE-Belang, is de nieuwe landelijke campagne voor de winterschilder officieel gestart. Dit jaar presenteert de winterschilder zich als specialist voor binnen- en buitenwerk. "De Winterschilder: voor binnen én buiten", is het campagnethema. Bekend als illustratie uit de jaren 50 is de winterschilder naar de huidige tijd teruggehaald. Gestoken in een witte overall met het logo van "4 seizoenen onderhoud" draagt het werk van de winterschilder bij aan het beter spreiden van onderhoud door particulieren en verenigingen van eigenaren. Niet alleen het binnenwerk, maar ook het buitenschilder- en onderhoudswerk kan prima worden uitgevoerd in de winterperiode. Bloemenmeisjes gehuld in winterschildertenue reikten winterviolen uit aan de 1.000 bezoekers van de bijeenkomst.
De reclamecampagne bestaat onder meer uit ABRI's door heel Nederland en een uitgebreide radiocampagne met korte radiocommercials. De website - www.winterschilder.nl - is eenvoudig van opzet. Bezoekers vinden hun Winterschilder met behulp van de zoekmachine van FOSAG. Op een afgeschermd deel van de site kunnen schilders- en onderhoudsbedrijven met behulp van diverse downloads hun eigen campagne ontwikkelen.
-------------
EINDE BERICHT
-------------
Noot redactie:
In onze perssectie vindt u onze persberichten en (eventueel) aanvullend materiaal terug via www.fosag.nl/pers
De organisatie FOSAG
FOSAG is de ondernemersorganisatie van schilders-, onderhouds-, metaalconserverings- en glasbranche. FOSAG heeft bijna 3000 leden variërend van ondernemers zonder personeel tot aan multifunctionele vastgoedonderhoudsbedrijven. Deze bedrijven werken zowel op de particuliere als op de zakelijke markt. De gezamenlijke omzet van de leden is ruim 2,5 miljard euro. Daarmee vertegenwoordigt FOSAG circa 90% van de totale branche-omzet. Bij de aangesloten bedrijven zijn ruim 30.000 werkenden actief.
Websites
www.winterschilder.nl en www.fosag.nl