Ingezonden persbericht
Bluetrek's SUGAR, de zoete verleiding:
Het perfecte Bluetooth accessoire voor bij iedere outfit
Parijs, Frankrijk - 16 oktober, 2007- Bluetrek, designer van de Fashion for Heads lijn en een merk van de Modelabs Group, kondigt vandaag de lancering aan van de Sugar headset, een innovatief juweel voor het oor. De Sugar kan om de nek gedragen worden met een speciale metalen halsketting voor een veelzijdige en stijlvolle look.
3 designs voor 3 verschillende looks
Volledig in lijn met het Fashion for Heads concept, is het design van de Sugar gebaseerd op een geslepen diamant. De headset is verkrijgbaar in 3 kleuren: Diamond, Black Diamond en Black Silver. Dit lichte en ultra compacte accessoire (slechts 8,5 gram) heft een moderne afwerking in metaal en chroom.
Het geheim van de Sugar schuilt in zijn verleidelijke ontwerp dat het gebruik van een oorhaak overbodig maakt. Hij past direct in het oor en biedt 100% draagcomfort dankzij Ergobuds® die in verschillende formaten worden bijgeleverd.
Stijlvolle combinatie van elegantie en innovatie
Dit moderne sieraad combineert hoogwaardige technologie met elegantie en innovatie. The Sugar beschikt over Voice Alert. Door middel van een ingesproken boodschap wordt u op de hoogte gesteld wanneer uw batterij bijna leeg is en wat uw functiekeuze is.
De Sugar is niet alleen een fashionable alternatief voor de meer conventionele headsets, hij biedt ook
7 uur gesprektijd en 10,5 dagen standby-tijd. Met één handige knop kunt u uw 2 favoriete nummer voorprogrammeren - uiterst gemakkelijk om in contact te blijven met familie en vrienden.
Geschikt voor alle mobiele telefoons, PDA's en computers met Bluetooth specificatie: V1.2 is de Sugar de absolute must-have voor deze winter!
Technische specificaties
Ø Afmetingen: 41mm x 19mm x 10mm
Ø Bluetooth specificatie: V1.2
Ø Aan/uitknop - ook voor accepteren en beëindigen van gesprekken
Ø Gesprekken weigeren - gesprekken kunnen ook worden doorgeschakeld naar een mobiele telefoon
Ø Geleverd met Ergobuds® in 3 verschillende maten, 2 oorhaken en een metalen halsketting
Ø Gesprek in de wacht zetten, volume aanpassen, nummergeheugen
Ø Voice alert: Deze optie kan aan of uit worden gezet. Door middel van een ingesproken boodschap wordt u op de hoogte gesteld wanneer uw batterij bijna leeg is en wat uw functiekeuze is.
Ø Tweekleurige LED verlichting (rood en blauw) geeft aan wanneer uw batterij bijna leeg en wat de resterende gespreks- en stand-bytijd is.
Prijs en beschikbaarheid
De Sugar is vanaf oktober 2007 verkrijgbaar voor een adviesverkoopprijs van ¤59,99.
Voor beeldmateriaal, aanvullende informatie of testexemplaren kunt u contact opnemen met onderstaand perscontact.
About Bluetrek - www.bluetrek.com
Bluetrek, a brand of ModeLabs Group, is a rising name in the world of Bluetooth consumer products. It has built its success on the highly-acclaimed G2 headset, the first lightweight and fashionable Bluetooth headset. Today, the collection includes innovative Bluetooth mono, stereo and car kit solutions that are sold by a number of leading retailers and operators in over 40 countries around the globe.
Bluetrek is a brand that blends innovative design with cutting edge technology for mobile lifestyles. The brand is designed to cater to the tastes of style-conscious consumers as well as tech-savvy professionals. The growth of Bluetrek can be accredited to the enthusiasm and skill of its dynamic team and to the unique characteristics of its products. All Bluetrek products boast excellent performance with extended talk time, universal compatibility, comfort and lightweight design.
Bluetrek is making its mark on the fashion scene, with its "Fashion for Heads" approach. From the product itself to their bold advertising campaigns, Bluetrek is a different breed of Bluetooth headsets for mobile phones. Two of its latest products, the X2 (the first water and shock resistant headset) and the avant-garde ST1 Bluetooth stereo headset - set to revolutionise mobile phone music, were awarded the prize for Innovations 2007 Design and Engineering Awards at the CES Las Vegas in 2007.
Bluetrek® is a brand of ModeLabs Group.
About ModeLabs Group - www.modelabs.com
ModeLabs Group, the creator of the "Mobile On DemandTM" offer, is a customized design manufacturer (CDM) specialized in mobiles phones using new generation technology. The company designs, develops and markets mobile phone handsets, accessories and services in an integrated and flexible manner for mobile phone operators, retailers and mass market brands.
Thanks to the combination of its marketing expertise, its cutting-edge technological know-how and its flexible "fabless" organisation, ModeLabs Group is meeting the growing demand for Telecom market segmentation by giving mass market brands, operators/MVNO or distributors the opportunity to create their own range of mobile phones, accessories and services.
ModeLabs Group is listed on the Euronext Eurolist - Paris
(code "MDL", ISIN code: FR0010060665, SFB 250).
Perscontact
Gerdine LINDHOUT
Open2Europe - PR consultant
PR is our expertise,
Europe is our territory.
65 Avenue Gabriel Péri
92600 ASNIERES SUR SEINE
France
Tel : +33 1 55 02 27 88
E-Mail : g.lindhout@open2europe.com
Web Site : www.open2europe.com
Verkoop- en distributie informatie
Antoine van der Poel
Mconomy
+31 71 33 11 113
www.mconomy.nl