BouwNed
Imagocampagne âDe Bouw maakt hetâ wordt vervolgd
De imagocampagne van Bouwend Nederland âDe Bouw maakt hetâ wordt
vervolgd in 2008 en gaat daarmee zijn derde jaar in. Het doel van de
campagne is om het echte beeld van de sector en alleen die daarin
werkzaam zijn te tonen en te laten zien tot welke hoogstandjes de
bedrijfstak in staat is. Bouwend Nederland voert de campagne samen met
zijn leden. Immers het beeld van de van de bouw- en infrasector wordt
dagelijks gemaakt op de vele plekken waar de bouw- en infra
ondernemingen met hun belangrijke werk bezig zijn.
Een onderdeel van de imagocampagne is de Dag van de Bouw. Op deze
dag, die volgend jaar op 31 mei plaatsvindt, worden talloze
uiteenlopende projecten en locaties opengesteld voor het publiek. Bij
de tweede editie, die dit jaar is gehouden, waren er 208 projecten
open. Het betrof onder meer woonwijken, kantoorpanden, scholen,
stadions, winkelcomplexen, wegen, viaducten, spoorverbindingen en
multifunctionele gebouwen. Er kwamen ruim 67.000 bezoekers op af. De
leden zijn geïnformeerd over de voortzetting en zijn opgeroepen om
wederom aan de Dag van de Bouw deel te nemen.
vrijdag 12 oktober 2007;