Ingezonden persbericht


Amsterdam, 11 oktober 2007
Ontspannen in Nederland voor een goed doel

Het leven zo prettig mogelijk maken en daarmee een goed doel steunen dat is het idee achter de nieuwe Go Dutch campagne van American Express, waarmee zij een deel van de opbrengsten van de actie met de American Express Kaart schenken aan Villa Pardoes.

American Express zet van 15 september t/m 15 november in heel Nederland exclusieve aanbiedingen op de Kaart. De speciale Go Dutch aanbiedingen variëren van een weekendje of midweek ontspannen in eigen land tot een diner in een toprestaurant of een theatervoorstelling.

'Wij willen met deze Breakaway campagne nu ook anderen laten meegenieten en met name kinderen die dat het hardst nodig hebben een heerlijke tijd bezorgen' aldus Marjolein Gerritsen, Head of Merchant Services Benelux van American Express. Een deel van alle opbrengsten van deze actie bij hotels, restaurants, theaters, winkels en tankstations schenkt American Express aan Villa Pardoes, een vakantieverblijf speciaal voor kinderen in de leeftijd van vier tot twaalf jaar met een levensbedreigende ziekte. Samen met hun familie kunnen deze kinderen een week lang genieten van een gratis vakantie in een van de acht themavakantiewoningen, zoals Sneeuwwitje, Barbie, Ridder en Space. De initiator van Villa Pardoes is de Stichting Natuurpark de Efteling.

EINDE

Nadere informatie:
Winkelman en Van Hessen
Anne van Raaijen
Telefoon: 070-4161616
E-mail: avanraaijen@winkelmanenvanhessen.nl