Productschap Margarine


Home

11.10.2007

Verantwoord Frituren in het straatbeeld

Cafetarias die Verantwoord Frituren zijn voortaan eenvoudig te herkennen aan een gevelschildje met daarop het logo van de campagne. Dit betekent dat consumenten voortaan snel en duidelijk kunnen zien of er in het cafetaria op verantwoorde wijze gefrituurd wordt.

Deze zomer zijn meer dan 2 duizend gevelschildjes verspreid onder cafetarias die zijn aangesloten bij de campagne Verantwoord Frituren. Om het gevelschildje en het groene campagnelogo onder de aandacht te brengen van consumenten is vanaf 1 oktober jl. een fotowedstrijd gestart.

Voor deze fotowedstrijd kunnen consumenten een foto maken in een cafetaria waar verantwoord gefrituurd wordt en deze plaatsen op de website www.friturenindehoreca.nl. Bezoekers van de website kunnen stemmen op de leukste foto, waarbij uiteraard een mooie prijs te winnen valt.

Middels advertenties in het dagblad Metro en raamposters bij deelnemende cafetarias wordt deze fotowedstrijd onder de aandacht gebracht bij consumenten.

De fotowedstrijd loopt gedurende twee maanden.

Fotoactie Verantwoord Frituren