Ingezonden persbericht
Persbericht
Datum 11 oktober 2007
Onderwerp Overname Het Customer Care Center BV
Per 1 oktober 2007 heeft Victor Herfs 100% van de aandelen verworven van Het Customer Care Center. Hiermee wordt de volgende stap gezet in de groei en bloei van Het Customer Care Center. Herfs neemt hierbij zowel het eigendom als het algemeen directeurschap over van Harco-Jan Folkerts (1971), eigenaar en oprichter sinds 1999. Folkerts zal zich meer gaan toeleggen op het op ad interim basis verbeteren opzetten, uitbouwen en/of veranderen van commerciële processen in combinatie met database marketing.
Herfs (1965) was hiervoor 18 jaar werkzaam binnen AKZO Nobel en vervulde daar diverse management en directie functies.
Meer informatie over Het Customer Care Center:
Het Customer Care Center is in 1999 gestart met één centrale doelstelling; kwaliteit leveren in klant- en prospectcontacten. Inmiddels beschikt het call center over 110 werkplekken en ongeveer 250 medewerkers. Belangrijkste activiteit is het verzorgen van outbound- en inbound- telefoonverkeer in sterke combinatie met databasemarketing activiteiten. Van klant contact centrum diensten tot en met directe sales en/of leadgeneratie; als kwaliteit gewenst is worden wij ingeschakeld. De combinatie van inbound, outbound, databasemarketing en dm-consultancy maakt dat wij in staat zijn om voor iedere opdrachtgever het maximale te halen uit klantcontacten. Het Customer Care Center onderscheidt zich hiermee van andere call centra en biedt opdrachtgevers daarmee een one stop shoppingconcept. Het bureau voert zowel business to business als business to consumer campagnes uit.
Het Customer Care Center kenmerkt zich al jarenlang door een hoge mate van flexibiliteit, pro-actieve commerciële werkwijze en professionaliteit. Eigenschappen die juist voor opdrachtgevers van groot belang zijn bij de keuze om samen te werken met Het Customer Care Center. De inzet van onze medewerkers die een zeer hoog werk- en denkniveau hebben en allen ervaren zijn in het bewerken van (zakelijke) doelgroepen maken onze campagnes tot een succes. Het bewijs blijkt uit onze klantenlijst en structurele samenwerkingsverbanden met opdrachtgevers. Wij zijn dan ook erg trots op onze medewerkers en het bedrijf".
Noot voor de redactie,