Ingezonden persbericht


Holland callcenters kiest voor vocalcom

Holland Financials BV is werkzaam als onafhankelijk intermediair in consumptieve kredieten, hypotheken en verzekeringen en heeft geen enkele contractuele verplichting met aanbieders. De callcenter activiteiten zijn ondergebracht in Holland Callcenters BV te Eindhoven. Sinds september j.l. heeft Holland Callcenters een nieuw, zeer modern, kantoor betrokken in het centrum van Eindhoven.

WAAROM VOCALCOM?

Voor haar callcenter was Holland Financials op zoek naar een applicatie die kon bijdrage aan de optimalisatie van hun activiteiten. Tot dat moment werden alle calls handmatig gevoerd.

Op het nieuwe kantoor in Eindhoven heeft Vocalcom de nieuwste Hermès.Net versie geïmplementeerd. Door de snelle en soepele implementatie en het gebruiksvriendelijke karakter van de Hermes.net heeft het Callcenter een vliegende start gemaakt.

Erik van Haaster, directeur Holland Callcenters: "Drie maanden lang zijn wij bezig geweest om alle op de markt zijnde systemen met elkaar te vergelijken, zowel op basis van prijs als functionaliteit is Vocalcom hét systeem gebleken, na aanschaf kunnen wij nu ook stellen dat de service subliem is!"

Hermes.net levert Holland Callcenters de volgende voordelen op:
* Verbetering van het telefonische proces
* Efficiente callhandling (o.a. predictive dialing)
* Geautomatiseerde registratie van data
* Verhogen efficiency van medewerkers door call blending (in- en outbound)
* Rapportages waarmee de productiviteit van de agents kan worden gemeten