AutoRai

Opel prikkelt zakelijke rijder met luxe leasen

(10/2/2007)
Opel heeft een nieuwe campagne geïntroduceerd voor de zakelijke rijder. Centraal in de campagne staan de speciaal voor de fleet- en leasemarkt geïntroduceerde Business- en Executive-modellen, die zich laten kenmerken door hun luxe uitrusting en scherpe prijs. Met behulp van opvallende campagne waarin de nieuwe site luxeleasen.nl centraal staat, wordt âleaserijdendâ Nederland gewezen op de voordelen van wat Opel luxe leasen noemt.

Op de speciale site luxeleasen.nl is het complete aanbod van luxe Business- en Executive-modellen te zien en vooral te beleven. Op de site wordt de zakelijke rijder niet alleen uitgebreid geïnformeerd, maar vooral getrakteerd op luxe en ontspanning via een interactieve, virtuele proefrit. Door inzet van opvallende uitingen in selectieve, breed georiënteerde media (online, radio en print) wil Opel de zakelijke rijder prikkelen om de uitzonderlijk uitgeruste Business- en Executive-modellen te ervaren op luxeleasen.nl.

De gedachte achter de campagne is dat de drukbezette zakelijk rijder voortdurend onderweg is en van afspraak naar afspraak racet. Af en toe is hij/zij dan ook toe aan even helemaal niets. In deze behoefte wordt voorzien door de Business- en Executive-modellen van Opel. Die zijn uitzonderlijk uitgerust, zodat de berijder dit zelf óók zal zijn.