Robert de Vries nieuwe Account Manager bij Comsys
SOESTERBERG/ ROTTERDAM, 20071024 -- Comsys heeft per 1 oktober Robert de Vries aangesteld als Account Manager. Binnen deze functie is De Vries verantwoordelijk voor het beheren en uitbouwen van het klantportfolio van Comsys Nederland. Daarnaast houdt hij zich bezig met het opzetten van de mobile marketing activiteiten van Comsys.
Robert de Vries heeft onder andere als Business Development Manager bij KPN/Beep! Mobile tickets ervaring opgedaan, waarbij hij zich toelegde op het ontwikkelen en het op de markt zetten van mobile ticketing oplossingen.
"Comsys is een ambitieus en ondernemend bedrijf met veel mogelijkheden", aldus Robert de Vries. "Ik vind het belangrijk bij een bedrijf te werken dat vooroploopt bij het ontwikkelen en introduceren van nieuwe diensten en producten. Mobile marketing groeit snel als marketinginstrument en gaat een belangrijke rol spelen in de toekomst. Ik vind het dan ook een uitdaging om mijn ervaring en kennis op dit gebied te gebruiken om Comsys te positioneren als een serieuze speler binnen deze markt."
Comsys