Ingezonden persbericht

TBI introduceert 0900-TBI Direct

Amersfoort, 1 oktober 2007 - Bouw- en techniekconcern TBI in Rotterdam introduceert TBI Direct: voor opdrachtgevers hét centrale servicepunt voor technische ondersteuning bij storingen, meldingen, vragen of wensen. Het servicenummer 0900-TBI Direct is 24 uur per dag 7 dagen in de week bereikbaar.

"Door dit centrale meldpunt en de uniforme en heldere werkwijze is er een betere controle op de kwaliteit van de dienstverlening," zegt ir. Gert-Jan Woudenberg, voorzitter van de Raad van Bestuur van TBI. "TBI speelt met 0900-TBI Direct sneller en beter in op ontwikkelingen in de markt en op wisselende behoeften van klanten. Daarnaast is het een belangrijke stap voor de samenwerkende TBI-bedrijven."

Binnenkort is het mogelijk om op zes verschillende manieren de melding door te geven: via de website, per e-mail, fax, post, telefoon of sms. Op elk gewenst moment is via www.tbidirect.nl de status van de melding te controleren.

TBI Direct wordt tot 2009 gefaseerd ingevoerd binnen TBI techniek. Wolter & Dros en Croon Elektrotechniek zijn al aangesloten op de centrale meldkamer. Hierna volgen onder andere Baas, HVL en Mitsubishi Elevator Europe. Op termijn zullen ook de bouwbedrijven van TBI zich aansluiten. Initiatiefnemer Wolter & Dros biedt onderdak aan het service center in Amersfoort.

TBI
TBI is een bouw- en techniekconcern met in 2006, circa 9389 medewerkers en bedrijfsopbrengsten van 2 miljard euro met een bedrijfsresultaat van 46,5 miljoen. Onder het credo 'Ondernemersschap zo laag mogelijk in de organisatie' kennen de TBI-bedrijven een grote mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.

Noot voor de pers
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met René Verhaal of Gerard Lokhorst, telefoonnummer (033) 467 15 11 of kijk op www.tbidirect.nl en www.tbi.nl.