Driehonderd Chevrolets te winnen bij unieke actie PLUS & Chevrolet

26/09/2007 14:36



Press Release



BREDA - Eén van de meest succesvolle supermarktketens van Nederland is momenteel ongetwijfeld die van supermarktgigant PLUS, die onlangs uitgebreid in het nieuws kwam doordat de onderneming de helft van de EDAH-supermarkten overnam. Een belangrijke uitbreiding voor deze supermarktorganisatie van zelfstandig ondernemers! Het grote succes van PLUS wordt vanaf 1 oktober gedurende zes weken groots gevierd, waarbij de klanten vele prijzen kunnen winnen. Met als klap op de vuurpijl maar liefst driehonderd Chevrolets Matiz als driehonderd hoofdprijzen!

"Het komt in Nederland autoland zelden voor dat aan één klant maar liefst 300 auto's als hoofdprijs in één keer worden afgeleverd," licht Lukas Knol, Marketing Manager van Chevrolet Nederland de gezamenlijke campagne toe. "Deze hoofdprijzen worden lokaal ingezet bij de zelfstandige PLUS-supermarkten." Opmerkelijk is ook dat de campagne tijdens een gezamenlijke bijeenkomst is gepresenteerd aan zowel de PLUS-ondernemers als de Chevrolet-distributeurs.

PLUS en Chevrolet
PLUS is een coöperatieve onderneming, ontstaan in 1928, met vestigingen in heel Nederland. PLUS supermarkten groeit explosief en vanaf 1 oktober wordt er op grootse wijze feest gevierd. Doordat PLUS heeft gekozen voor de Chevrolet Matiz zijn Chevrolet en de Chevrolet-distributeurs nauw betrokken bij de feestelijkheden. Wie tijdens de zes succesweken van PLUS een proefrit maakt in een Chevrolet of een nieuwe Chevrolet aanschaft, maakt kans op een minuut lang gratis winkelen in de plaatselijke PLUS-vestiging.

Gerrit Reugebrink, Hoofd Marketing Management: "Zowel PLUS als Chevrolet zijn bedrijven die een spectaculaire groei hebben doorgemaakt. Service staat daarnaast voor alle twee hoog in het vaandel. Service with a smile. Ook gebruikt Chevrolet de toevoeging 'it's a big plus' in haar uitingen, dus alleen daarom al lag de samenwerking voor de hand."

Door bij PLUS boodschappen te doen maakt iedere klant kans om vele prijzen te winnen. En bij iedere PLUS-supermarkt is een Matiz te winnen. Het is de grootste actie ooit die PLUS in ons land heeft georganiseerd!

De nieuwe Matiz
De Chevrolet Matiz kan sinds zijn marktintroductie in 2005 tot één van de populairste en bestverkochte stadsauto's van Europa worden gerekend. Met ingang van augustus heeft Chevrolet een aantal uiterlijke wijzigingen doorgevoerd die de Matiz een nog sportievere en modernere uitstraling geven, zoals de nieuwe voorzijde en ingrijpende veranderingen in het interieur. Waar de Matiz tot nu toe leverbaar was in een grijze kleur met gekleurde patronen, wordt het nieuwe interieur gedomineerd door kleurige stoffen met grijze details die de auto een frisse en jonge look geven. Alle uitvoeringen van de Matiz worden vanaf augustus tevens voorzien van witte knipperlichten in de spatborden, die daarmee de amberkleurige lichten vervangen.





http://www.chevrolet.nl