Ingezonden persbericht


The Naked Poodle succesvol ontbloot tijdens PICNIC 2007

Amsterdam, 27 september 2007 - Nederland wordt Blindenland, pratende prullenbakken, afval terugsturen naar de vervuiler en een gigantische worm die plastic bekertjes recycled. Tijdens de brainstormsessie The Naked Poodle stortten twaalf creatieve teams zich op niet altijd pasklare oplossingen voor actuele problemen.

Vandaag vond tijdens de cross media PICNIC 2007 in Amsterdam de eerste editie plaats van The Naked Poodle. The Naked Poodle is een theatrale mash up van pressure cooker brainstormsessie, speeddaten, simultaanschaken, rap battle en Free Fight gala. Iedere ronde werden vier creatieve teams van o.a. BSUR, Autobahn, FHV BBDO, VBAT, 310K, Fabrique en Usuals Suspects de ring ingestuurd om een creatieve oplossing te vinden rondom thema's gehandicapten, zwerafval en vetzucht. De creatieven werden hierbij geholpen, gestoord, opgejut, ondervraagd en uitgedaagd door drie steeds wisselende high level opinionmakers als Erwin Blom (VPRO), Hans van Rompaey (Lowlands) en Niels Baas (MTV).

Alle creatieve oplossingen zijn vanaf zaterdag 29 september te zien op www.thenakedpoodle.org/vote. Bezoekers kunnen hier ook hun stem uitbrengen op het beste creatieve idee. Het winnende team wordt beloond met een Abode Creative Suite 3 pakket

The Naked Poodle is een initiatief van het Delfts/Amsterdamse bureau Fabrique Communicatie en Design in samenwerking met Usual Suspects, specialist in experience marketing, evenementen en communicatie.



Ingezonden persbericht