PERSBERICHT
Solipsis organiseert seminar Cognos 8 BI
Brakel, 21 augustus 2007 - Op 27 september organiseert ICT-dienstverlener Solipsis het seminar Cognos 8 BI. Tijdens dit seminar wordt ingegaan op het grote scala aan mogelijkheden van Cognos 8 BI en de wijze waarop bedrijven naar deze software kunnen overstappen. Op het programma staan onder andere demo's van Cognos 8 BI en Envisn. Daarnaast wordt de rol van Cognos 8 Go! Mobile in het verkoopproces van De Lotto toegelicht.
Cognos 8 BI is dé Business Intelligence-fundering voor bedrijven die op een eenvoudige manier de stap willen zetten naar een compleet geïntegreerd en webgebaseerd Performance Management-systeem. Cognos 8 BI biedt rapportage, analyse, scorecarding, dashboards, business event management en data-integratie, gebaseerd op één bewezen architectuur. Aan de hand van verschillende demo's en een praktijkcase van De Lotto krijgen bezoekers van het seminar te horen wat Cognos 8 BI concreet voor hun organisatie kan betekenen.
Agenda-informatie
Seminar: Cognos 8 BI
Datum: 27 september 2007
Locatie: Huis Brakel te Brakel
Tijd: 12:00 - 16:30 uur
Kosten deelname: gratis
Organisatie: Solipsis, Marktplein 2, 5306 BA in Brakel Meer informatie over het programma of aanmelden via:
Over Solipsis b.v.
Solipsis b.v. is sinds 1990 actief als dienstverlenende onderneming in de ICT. Solipsis is gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van software voor bedrijf en management informatie systemen, het beheren van computers en netwerken en het ontwikkelen van Output Management Systemen. Solipsis werkt voor circa 400 (inter)nationale klanten. De gestage groei van het bedrijf in de veranderlijke ICT-wereld onderstreept, dat Solipsis weet waarover het praat en staat voor wat het doet. De filosofie van Solipsis is vervat in de woorden: 'Comfort Class in ICT'. Wensen op het IT-vlak worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden. Kwaliteit van de dienstverlening staat bij Solipsis hoog in het vaandel. De klanten moeten zich als resultaat van dit alles comfortabel voelen bij de dienstverlening. Voor meer informatie:
---