Ingezonden persbericht
Persbericht
Datum: 27-9-2007
Interactive bureau Bookmark wint Lay's account
Chipsmerk van PepsiCo kiest na bureaupitch voor Bookmark
Chipsmerk Lay's heeft na een uitgebreide bureaupitch haar online activiteiten voor de Benelux ondergebracht bij interactive marketingbureau Bookmark uit Naarden. Bookmark won eerder al het interactieve account voor Pepsi Max, een ander merk van PepsiCo.
Bookmark wordt voor Lay's in de Benelux verantwoordelijk voor de strategie, conceptontwikkeling en - uitvoering van de interactieve activiteiten van het chipsmerk. Dit betreft niet alleen de toekomstige Lay's website, maar ook de activatiecampagnes eromheen.
Senior Marketing Manager Cindy Tervoort van PepsiCo: "Voor Lay's is de keuze voor het interactieve bureau een zeer belangrijke. Ook voor ons merk wordt de interactieve relatie met de doelgroep via nieuwe digitale kanalen steeds belangrijker. We zochten daarom een bureau waarmee we gezamenlijk de belangrijke en noodzakelijke stappen kunnen nemen op het gebied van digitale marketing. Een bureau dat in staat is om in 360?marketingconcepten te denken. Uit de uitgebreide longlist van interactieve bureaus, viel Bookmark op als bureau dat niet alleen creatief, maar ook strategisch de juiste snaar bij ons wist te raken."
Managing Director Brian Hirman van Bookmark: "Wij zijn ongelooflijk blij met en trots op Lay's als ons nieuwe account. Op basis van de duidelijke visie en toekomstplannen van Lay's op interactief gebied, ben ik ervan overtuigd dat we gezamenlijk mooie en vernieuwende interactieve concepten zullen ontwikkelen."
---
Bookmark (www.bookmark.nl) adviseert en assisteert bedrijven bij de organisatie, implementatie en integratie van interactieve marketing strategieën. Kernbegrippen hierbij zijn direct marketing, nieuwe media en loyaliteitsprogramma's. Bookmark werkt voor diverse vooraanstaande bedrijven zoals Aviko, Cadillac & Corvette Europe, Careon, EMI Music, Disney, Grolsch, HUMMER Europe, PepsiCo, Philips, Route Mobiel, Tommy Hilfiger, Van der Meulen Meesterbakkers en Videoland.
Einde persbericht
Ingezonden persbericht