27-9-2007 FNV start Power To campagne
FNV start vandaag een brede ledenwervingscampagne onder de titel
`Power to the ....' Met steigerdoeken zoals op het hoofdkantoor bij
station Sloterdijk in Amsterdam. Maar ook met radiopsots en een
interactieve actiewebsite.
De campagne loopt van 27 september tot 10 december. Tien weken lang
zal de FNV zich profileren als een bond die naast het broodnodige
actievoeren veel meer doet voor haar leden. Onder het moto Power to
the ... bieden alle aangesloten bonden werkend en niet-werkend
Nederland een lidmaatschap aan voor zes maanden tegen 25 euro. Zes
maanden om met elkaar kennis te maken. Zes maanden om te laten zien
wat de FNV te bieden heeft
Power to the .... is een FNV-brede campagne. Uit onderzoek blijkt dat
mensen wel bekend zijn met de FNV, maar meestal onbekend zijn met het
feit dat de FNV uit meerdere specifieke bonden bestaat. Ze zijn ook
onbekend met de andere activiteiten van de FNV zoals belastinghulp,
loopbaanadvies en diverse financiële voordelen van het
FNV-lidmaatschap. De campagne zal zich daarop richten.
FNV