Exclusief voor trendbewuste vrouwen: roze Garmin nüvi
Navigatiesysteem voor vrouwen eind november in de winkel
Houten, 25 september 2007 - Speciaal voor de trendbewuste vrouwelijke automobilist komt Garmin, fabrikant van navigatiesystemen, met een roze variant van de nüvi. Dit 'vrouwelijke' autonavigatiesysteem zal in een beperkte oplage worden vervaardigd, dus de eigenares is niet alleen verzekerd van een modieus, maar ook van een exclusief product. De roze nüvi is een Garmin nüvi 250, met gedetailleerde kaarten van heel Europa.
Garmin kiest voor roze, omdat de kleur roze vaak symbool staat voor een breed scala aan positieve menselijke eigenschappen en emoties. De kleur roze spreekt veel vrouwen aan. Behalve als praktisch hulpmiddel om de juiste weg van A naar B te vinden, kan de roze nüvi met beschermtasje als accessoire voor de trendbewuste vrouw fungeren.
Het gemak dient de mens met de Garmin nüvi, een eenvoudig te bedienen navigatieapparaat voor in de auto, dat feilloos de snelste route van A naar B wijst. Nooit meer de weg kwijt, maar simpelweg de route-instructies volgen.
De roze nüvi is een nüvi 250, het slankste en lichtste autonavigatieapparaat van dit moment (19mm dik en 145 gram licht). In de Consumentengids van juli 2007 heeft dit model het predicaat 'Beste Koop' gekregen. Pluspunten zijn onder andere de lange batterijlevensduur (4 tot 5 uur), de intuïtieve en gemakkelijke bediening en een helder display dat ook in direct zonlicht goed af te lezen is. Naast feitelijke route-informatie biedt de Garmin nüvi ook tal van 'Points of Interest', zoals tankstations, hotels en restaurants. Van deze laatste wordt ook het telefoonnummer op het display getoond.
De roze nüvi ligt eind november in de winkel, tegen een adviesprijs van ¤ 279. Eeen roze beschermtasje wordt als standaardaccessoire meegeleverd.
Ingezonden persbericht