Ingezonden persbericht


|Voor publicatie                             |Jones Lang LaSalle,       |
|                                            |kantoorgebouw Atrium      |
|                                            |Strawinskylaan 3103 / 1077|
|                                            |ZX  Amsterdam             |
|                                            |                          |
|                                            |                          |
|Contact:|Marja Vuyk                        |                          |
|Bedrijf |Jones Lang LaSalle                |                          |
|Tel.nr.:|020 5 405 405                     |                          |
|Email:  |Marja.vuyk@eu.jll.com             |                          |
|        |                                  |                          |
Jones Lang LaSalle start marketingcampagne in verband met fusie Troostwijk Makelaars

Amsterdam, 25 september 2007 - Vanaf 25 september start Jones Lang LaSalle een campagne met als thema "Troostwijk Makelaars en Jones Lang LaSalle Samen 1". Sinds 10 mei 2007 zijn beide bedrijven gefuseerd. Zij zullen vanaf 1 januari 2008 onder de vlag van Jones Lang LaSalle verdergaan.

De campagne, die is gericht op vastgoedprofessionals, klanten en relaties van beide organisaties, heeft als kernboodschap "De fusie tussen Jones Lang LaSalle en Troostwijk Makelaars O.G. is een doorslaand succes voor klanten en medewerkers. De fusie heeft geleid tot zeer capabele en solide teams van mensen die met veel enthousiasme en succes samenwerken aan een breed scala van projecten".

Fotografie van de teams staat centraal in de campagne en wordt, gecombineerd met de slogan "Eén team, één visie", afgesloten door de pay-off "Troostwijk Makelaars O.G. en Jones Lang LaSalle Samen 1." De kick-off is tijdens het Vastgoedsymposium 2007 dat op 25 september plaatsvindt in het Kurhaus.

De volgende middelen zullen worden ingezet:
. Advertentiecampagne in de vastgoedbladen Vastgoedmarkt en PropertyNL.
. Radiocommercials op BNR in de periode 26 september - 31 oktober.
. Reclameborden langs de snelwegen van 26 september tot en met 16 november.
. Verhuiskaart aan alle relaties met de nieuwe teams en hun kantooradressen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Eindhoven.
. Een sfeerboek voor relaties. In deze luxe corporate brochure worden de diensten gepresenteerd en komen medewerkers en tevreden opdrachtgevers aan het woord.

De campagne loopt tot en met 31 december 2007.

-EINDE BERICHT-

|Over Jones Lang LaSalle                                                 |
|Jones Lang LaSalle (NYSE: JLL), als enig dienstverlener in              |
|vermogensmanagement en vastgoedservices genoemd in de FORTUNE magazines |
|'100 Best Companies to Work For' en Forbes magazines '400 Best Big      |
|Companies', heeft circa 150 kantoren wereldwijd en opereert in meer dan |
|450 steden in 50 landen. Met een omzet van  US$ 2,0 miljard in 2006     |
|biedt de organisatie brede geïntegreerde vastgoed- en investment        |
|management expertise aan eigenaren, gebruikers en beleggers op lokaal,  |
|regionaal en mondiaal niveau.                                           |
|                                                                        |
|Jones Lang LaSalle is marktleider op het gebied van vastgoed- en        |
|corporate facility management services en beheert wereldwijd een        |
|vastgoedportefeuille van 91 miljoen m2. LaSalle Investment Management,  |
|onze zusterorganisatie, behoort tot de grootste en meest diverse        |
|Investment Management organisatie ter wereld. Zij beheren een totaal    |
|vermogen van circa US$ 40 miljard. Voor meer informatie bezoek onze     |
|website www.joneslanglasalle.com                                        |
|                                                                        |

---- --