Nieuwe chatservice Vodafone ook handig voor dove klanten

21/09/2007 14:13



Vodafone Libertel NV



Maastricht, 21 september 2007 - Bij Vodafone Nederland is deze week een pilot gestart van een nieuwe vorm van klantenservice, namelijk een online chat tussen klant en Vodafone. Na de eerste dagen blijkt deze klantenservice ook bijzonder geschikt te zijn voor doven en slechthorenden.

Vodafone Nederland is in zijn dienstverlening steeds op zoek naar nieuwe wegen om behulpzaam te zijn naar zijn klanten. Online chat geeft de klant de mogelijkheid om via het web rechtstreeks en persoonlijk contact te leggen met klantenservice.

De nieuwe service blijkt al tijdens de eerste dagen een bijzondere toegevoegde waarde te hebben voor een bepaalde groep klanten nl. doven en slechthorenden. Deze groep mensen kan nu relatief eenvoudig contact leggen met de klantenservice. De chat service is nog in een pilot fase en voorlopig alleen ingericht om vragen met betrekking tot facturen te beantwoorden.

/ / / / / / / / / / / / /

Over Vodafone Libertel B.V.
Vodafone is een van de grootste mobiele telecommunicatiebedrijven in Nederland en maakt deel uit van de wereldwijde Vodafone Group, het meest toonaangevende telecommunicatiebedrijf voor mobiele telefonie ter wereld met proportioneel 232 miljoen klanten in vijf continenten. De Vodafone Group heeft deelnemingen in het aandelenkapitaal van mobiele operators in 25 landen. Daarnaast heeft zij een samenwerkingsverband met netwerken in 40 landen.