Danka verbetert digitale beeldvormingdiensten met de "Mobile Workforce Solution" van Astea
20/09/2007 00:11
PR Newswire
HORSHAM, Pennsylvania, September 19 /PRNewswire/ --
- Nu wordt "FieldCentrix Solution" gebruikt om klantenservice te
verbeteren terwijl ook de productiviteit van de technicus buitendienst wordt
verbeterd
Astea International Inc. (Nasdaq: ATEA), de leider in het bieden van
"lifecycle management" oplossingen kondigde vandaag aan dat Danka Business
Systems PLC (Nasdaq: DANKY), één van de grootste onafhankelijke aanbieders
van zakelijke beeldvormingsystemen en diensten, recentelijk de nationale
plaatsing van de "FieldCentrix Mobility" oplossing ter ondersteuning van haar
groeiende klantenkring heeft afgerond.
Danka, gevestigd in St. Petersburg, Florida, heeft recentelijk Danka ESP,
haar versie van de oplossing van Astea, gelanceerd om meer dan 1.000 technici
buitendienst te ondersteunen. Het uitgebreide klantenserviceteam van Danka
doen hun voordeel met het unieke vermogen van Astea om alle aspecten van
afgelegen veldactiviteiten te integreren met zakelijke
kernondersteuningtoepassingen, waardoor kosten bespaard worden, de werkstroom
van de technicus vereenvoudigd wordt en het niveau van de dienstverlening
wordt verbeterd.
Astea ondersteunt werelds grootste fabrikanten,
dienstverleningsorganisaties, wiens klanten vaak specifieke en gevarieerde
verwachtingen hebben met betrekking tot dienstverlening en productieve tijd,
net zoals Danka.
Danka heeft de (bijna) dagelijkse handmatige en overbodige activiteiten
van de technicus buitendienst geschrapt, van het bijwerken van
klantenactiviteiten tot het vastleggen en bijhouden van voorraad. Door de
brede kennis van Astea van de dienstverleningsindustrie te gebruiken als
hefboom en door toepassing van de ingebouwde "best practice" van de software
is Danka thans efficiënter in staat om de reeks van diensten te coördineren
en te leveren en om klanttevredenheid te bevorderen.
"Het doel van Danka's dienstverleningsorganisatie is om de hoogste
klanttevredenheid te bereiken," zei Michael Calcinari, vice-president van
Service Planning and Support van Danka. "Astea helpt Danka om dit doel te
bereiken door onze technische buitendienst te voorzien van real time
informatie zodat iedere interactie effectief is, en doet dit tegen lage
operationele kosten."
Het Danka team heeft verschillende dienstverleningsoplossingen voor de
buitendienst geëvalueerd en heeft Astea geselecteerd op grond van drie
bepalende redenen:
-- haar mobiele zakelijke capaciteiten
-- haar flexibele, krachtige platform
-- het gemak waarmee zij in grote organisaties, voor teamleden met
verschillende niveaus van technische bekwaamheid, implementeert
De klanten van Astea benutten hun serviceactiviteiten volledig; met een
real-time, volledig beeld van de informatie van klanten kunnen bedrijven
zoals Danka de meest complete klantenservice efficiënt verlenen.
"Bedrijven die vooruit kijken, omarmen dienstverlening als iets dat hen
van de competitie onderscheidt, waarmee het niveau van het aantal "blijvende"
klanten geholpen wordt doordat het niveau van de klanttevredenheid bevorderd
wordt," zei Zack Bergreen, CEO en voorzitter van Astea. "Wij zijn opgetogen
om met Danka te werken zodat de prestatie van haar dienstverlening wordt
bevorderd."
Astea helpt bedrijven wereldwijd om de hoogste niveaus van
klanttevredenheid te bereiken door snellere reactietijd en proactieve
communicatie, waardoor een naadloze, consistente en bijzonder
verpersoonlijkte ervaring wordt gecreëerd. Het bedrijf kan bereikt worden via
telefoonnummer +1-215-682-2500.
Informatie over Danka
Danka (Nasdaq: DANKY) levert waarde aan haar klanten door haar technische
deskundigheid en professionele diensten te gebruiken om effectieve document
informatieoplossingen te implementeren. Als één van de grootste
onafhankelijke leverancier van zakelijke beeldvormingsystemen en aanverwante
diensten maakt het bedrijf een keuze, gemak en continuïteit mogelijk. De
visie van Danka is om klanten in staat te stellen om volledig het samenkomen
van beeld- en documenttechnologieën te benutten. Deze aanpak zal haar relatie
met de klanten versterken en haar strategische waarde uitbreiden. Voor meer
informatie wordt verwezen naar de website: www.danka.com.
Danka is een geregistreerd handelsmerk van Danka Business Systems PLC.
Alle andere handelsmerken behoren aan de respectievelijke eigenaars in
eigendom toe.
Informatie over Astea International
Astea International (Nasdaq: ATEA) is een wereldwijde leverancier van
software voor service management dat zich richt op de unieke behoeften van
bedrijven die kapitaalgoederen missie kritieke bedrijfsmiddelen en menselijk
kapitaal beheren. Met de verkrijging van FieldCentrix, vult ze haar bestaande
portfolio aan met toonaangevende mobiele uitvoerende oplossingen voor de
buitendienst. Astea helpt bedrijven wereldwijd om nog hogere niveaus van
klanttevredenheid te bereiken door een snellere reactietijd en proactieve
communicatie, waardoor een naadloze, consistente en bijzonder
verpersoonlijkte ervaring wordt gecreëerd. Sinds de oprichting in 1979 heeft
Astea wereldwijd licenties voor haar applicaties verkocht aan bedrijven in
velerlei sectoren, waaronder informatietechnologie, telecommunicatie,
instrumenten en regelaars, bedrijfssystemen, HVAC, gokken/vrijetijd,
industriële installatie en medische apparatuur.
www.astea.com. Service Smart. Enterprise Proven.
Astea International Inc. Astea en Astea Alliance zijn handelsmerken van
Astea International Inc. Alle andere bedrijfs- en productnamen in dit bericht
zijn handelsmerken van de respectievelijke eigenaars.
Website: http://www.astea.com
http://www.danka.com
Debbie Geiger, vice-president van Marketing, Astea International Inc., +1-215-682-2500, dgeiger@astea.com