Media-ontwikkelingsorganisatie start eigen businessclub


Paul Fagel nieuwe ambassadeur van 1WE - Een Wereld Idee

AMERSFOORT, 20070831 -- Een spannende netwerkclub voor een betere wereld, met een inspirerende gastspreker op wisselende locaties. D? ingredi?nten voor de nieuwe 1WE-Businessclub van 1WE - Een Wereld Idee. De eerste bijeenkomst is op woensdag 19 september in De Brasserie van Het Arsenaal in Naarden-Vesting. Met als speciale gasten `storyteller' Paul Joosten en topcuisinier Paul Fagel als nieuwe 1WE-ambassadeur.

1WE - Een Wereld Idee is de nieuwe, meest verrassende media-ontwikkelingsorganisatie van Nederland, gedragen door het Nederlandse bedrijfsleven. Zo dragen bedrijven binnen de 1000WE-Club met goederen en/of diensten bij aan de 1WE-organisatie.

De nieuwe 1WE-Businessclub is bedoeld voor ondernemers die de organisatie en de ontwikkelingsprojecten van Een Wereld Idee met een membership van ? 495,- per jaar financieel steunen. Met tien keer per jaar een bijeenkomst op een verrassende plek. Met een al even verrassende gastspreker: een trendsetter, een vernieuwende ondernemer, een visionair. Daarmee is de 1WE-Businessclub een ondernemersclub die anders is.

Storyteller

Tijdens de kick-off van de 1WE-Businessclub is Paul Joosten, oprichter en eigenaar van Dutopia BV, de speciale gastspreker van de avond. Een inspirerende `storyteller', met een duidelijke visie op de overgang van de diensteneconomie naar een belevingseconomie. Feiten en informatie alleen zijn volgens Joosten niet meer voldoende, er is een aanvullende vraag naar emotionele behoeften. Het bedrijfsleven kan hierop inspelen door onder meer gebruik te maken van verhalende communicatie. Paul Joosten: "Een goed verhaal betekent onderscheidend vermogen. Maar slechts weinig ondernemers weten hoe. En juist dat maakt het verschil tussen iemand iets vertellen en iemand interesseren, boeien, raken, betrekken en inspireren."

Nieuwe ambassadeur

Uiteraard horen de gasten ook de laatste ontwikkelingen over 1WE - Een Wereld Idee. Zo heeft topcuisinier Paul Fagel, eigenaar van Het Arsenaal, zich deze week als ambassadeur verbonden aan de 1WE-organisatie. Tijdens de eerste bijeenkomst van de 1WE-Businessclub ondertekenen hij en 1WE-directeur Robbert Hagens officieel de ambassadeursovereenkomst. Hiermee heeft 1WE - Een Wereld Idee inmiddels vijf ambassadeurs aan zich weten te binden. Naast Paul Fagel zijn dat: Albertine van Vliet-Kuiper, burgemeester van Amersfoort, Jan Douwe Kroeske, programmamaker en directeur/eigenaar van Double2, Roy Mungra, Process Manager/Associate Partner van Boer & Croon en Harold Warmelink, directeur van het Golden Tulip Berghotel Amersfoort.

Belangstellenden kunnen zich voor de eerste bijeenkomst op woensdag 19 september (van 18.00 tot 23.00 uur) vrijblijvend aanmelden via de website www.1we.com (maximaal twee personen per bedrijf). Introduc?s zijn van harte welkom. Consumpties zijn voor eigen rekening.





1WE - Een Wereld Idee