Persbericht

HP benoemt Disney s Mendenhall tot Chief Marketing Officer

UTRECHT, 13 september 2007 HP heeft vandaag aangekondigd dat Michael Mendenhall, al geruime tijd werkzaam bij de Walt Disney Company, per 1 oktober wordt benoemd tot senior vice president and chief marketing officer voor HP.

Mendenhall, 45 jaar oud, krijgt de verantwoordelijkheid over alle wereldwijde corporate marketingactiviteiten van HP, inclusief brand marketing, customer intelligence en corporate communicatie. In zijn nieuwe functie rapporteert Mendenhall rechtstreeks aan Shane Robinson, executive vice president en chief strategy & technology officer van HP.

Michael heeft enorm veel kennis en ervaring in marketing en communicatie en combineert een sterke strategische focus met creativiteit om topresultaat te bereiken , aldus Robinson. Ik ben erg blij dat iemand van zulke statuur HP s corporate marketing gaat leiden.

Mendenhall komt van de Walt Disney Company, waar hij de afgelopen 17 jaar heeft gewerkt. Op dit moment is hij verantwoordelijk voor alle marketing- en communicatieactiviteiten voor de Walt Disney Parks & Resorts. Daarmee is een bedrag van 10 miljard dollar gemoeid voor Noord-Amerika, Europa en Azië. Onder zijn verantwoordelijkheid vallen de wereldwijde merkreputatie, marketing strategie, planning, publiciteit, reclame, mediastrategie, nieuwe media/online, interactieve televisie, strategische partnerships en co-marketing, speciale evenementen en promotie, en daarnaast klantactiviteiten.

Mendenhall heeft een bachelor s of science graad behaald aan het Emerson College in Boston in de Verenigde Staten.

Over HP

HP maakt het gebruik van technologie eenvoudiger voor al haar klanten van de individuele consument tot de grootste multinational. Met een breed portfolio op het gebied van printing, personal computing en IT infrastructuur behoort HP tot s werelds grootste IT-bedrijven. HP behaalde wereldwijd een omzet van $ 100,5 miljard over de laatste vier kwartalen, eindigend op 31 juli 2007. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is te vinden op www.hp.nl.

Opmerking voor de redacteuren: ga voor meer nieuws van HP en links naar RSS nieuws naar www.hp.com/hpinfo/newsroom/.

This news release contains forward-looking statements that involve risks, uncertainties and assumptions. If such risks or uncertainties materialize or such assumptions prove incorrect, the results of HP and its consolidated subsidiaries could differ materially from those expressed or implied by such forward-looking statements and assumptions. All statements other than statements of historical fact are statements that could be deemed forward-looking statements, including but not limited to statements of the plans, strategies and objectives of management for future operations; any statements concerning expected development, performance or market share relating to products and services; anticipated operational and financial results; any statements of expectation or belief; and any statements of assumptions underlying any of the foregoing. Risks, uncertainties and assumptions include the execution and performance of contracts by HP and its customers, suppliers and partners; the achievement of expected results; and other risks that are described in HP s Quarterly Report on Form 10-Q for the fiscal quarter ended July 31, 2007 and HP s other filings with the Securities and Exchange Commission, including but not limited to HP s Annual Report on Form 10-K for the fiscal year ended Oct. 31, 2006. HP assumes no obligation and does not intend to update these forward-looking statements.

© 2007 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice. HP shall not be liable for technical or editorial errors or omissions contained herein.

09/2007

Contact voor de redactie:

Jeroen Coenen

Tel 06 - 51 580 879

jeroen.coenen@hp.com

HP Nederland B.V.

Orteliuslaan 1000

3528 BD Utrecht

www.hp.nl