Priox biedt urenregistratie-oplossing
AMERSFOORT, 20070912 -- Priox, leverancier van oplossingen op het gebied van ITIL service management, keten- en regiemanagement, biedt ter ondersteuning van projectoptimalisatie een urenregistratie-oplossing voor kleine tot grote ondernemingen. Deze webgebaseerde oplossing gaat in veel opzichten verder dan de traditionele tijdtabellen, omdat de oplossing niet alleen gericht is op projectmanagementniveau, maar ook op financieel gebied.
In de urenregistratie-oplossing van Priox is een goedkeuringsmechanisme verwerkt, waarmee de afdelingsmanager overzicht houdt op zowel financieel- als projectmanagement. Hierdoor wordt inzicht in de gestelde doelstellingen behouden. Het goedkeuringsmechanisme werkt automatisch met vooraf ingestelde validatieregels, maar kan ook handmatig uitgevoerd worden. Daarnaast biedt de oplossing de mogelijkheid urenstaten van meerdere organisaties samen te voegen ten behoeve van rapportage en analyse.
"Steeds meer organisaties onderkennen het belang van urenregistratie", aldus Antoine Jansen, Commercieel Directeur. "Als afdelingsmanager is het belangrijk om te zien waar werknemers hun tijd aan besteden en direct inzicht te hebben in de gemaakte kosten. Met deze urenregistratie-functionaliteit kan Priox deze combinatie nu wel maken."
Technische specificaties
De urenregistratie-oplossing is direct te integreren met projectmanagementsystemen zoals Microsoft Project, Primavera's Project Planner (P3), P3e, Teamplay, Welcom's Open Plan en Cobra. Het is mogelijk om met behulp van de import- en exportfunctie een interface te starten met vrijwel elk ERP-systeem. De rapportages kunnen worden omgezet in een Excel of HTML-bestand.
-------------
Over Priox
Priox levert de Priox Service Management Suite. Een geavanceerd service management platform waarbij de geboden functionaliteit via de windows client 100% gelijk is aan de web client. Priox is gebaseerd op de open .Net-technologie en biedt een overzichtelijk dashboard waarmee organisaties de regie kunnen voeren over de prestaties van outsourcing leveranciers. Priox combineert de data uit de diverse servicedesk applicaties en koppelt deze gegevens aan de bedrijfsdoelstellingen. En daarmee is Priox de eerste dynamische outsourcing management tool in zijn soort. Priox is ontworpen door een team enthousiaste experts op het gebied van ITIL-ISO/IEC20000, Cobit en Sarbanes Oxley. Omdat Priox communicatie afhandelt via XML-berichten, kunnen alle mogelijke programma's die ook XML ondersteunen eenvoudig worden gekoppeld. Priox voldoet aan de ITIL-normen en de Pink Verified Enhanced normering. Kijk voor meer informatie op www.priox.nl
Priox