Ingezonden persbericht


Persbericht

Ervaren krachten versterken Human Inference

Nieuwe fase in bestaan vraagt om nieuw type medewerker

Arnhem, 12 september 2007 Human Inference, marktleider op het gebied van datakwaliteitssoftware, heeft zich versterkt met twee zeer ervaren krachten. Winfried van Holland, afkomstig van Cordys is Senior Product Manager en Kamiel Beijer, tot voor kort Business Alliance Manager bij SAP, vervult bij Human Inference de functie van Alliances & Channel Manager. Human Inference wil met behulp van deze routiniers zijn ambitieuze groeiplannen sneller verwezenlijken.

Beijer, die meer dan tien jaar ervaring heeft in de softwarebranche, heeft zin om bij Human Inference aan de slag te gaan. Allianties vormen een hoeksteen in de ambitieuze groeistrategie die Human Inference heeft ingezet. Ik vind het een zeer eervolle taak om gestalte te mogen geven aan de samenwerking tussen business partners en Human Inference. Ik zal mijn netwerk en ervaring hier voor de volle 100% bij inzetten."

Ook Van Holland is enthousiast. De voormalig Senior Director Product Management van BPM en SOA leverancier Cordys is zich bewust dat er nog het nodige gedaan moet worden, maar ziet vooral de mogelijkheden van nieuwe en bestaande product-markt combinaties. De basis van de HIquality Product Suite is fantastisch. De indrukwekkende en zeer tevreden klantenlijst bevestigt dit. Globalisering, bredere focus en bijbehorende mogelijkheden van onze klanten geven een extra impuls voor het team en mij om het kwalitatief reeds beste product van Europa naar het volgende niveau te tillen. Daarbij zijn natuurlijk de wensen van klanten leidend.

CEO Hugo Verwijs denkt dat Human Inference met de aanstelling van de twee weer een verdere stap heeft gezet in het verwezenlijken van de groeistrategie. Het is duidelijk dat we in een nieuwe fase van ons bestaan zitten. Dat hebben we onderstreept met nieuwe investeerders, een nieuw kantoor, maar belangrijker nog, met twee zeer ervaren krachten. Bij deze fase van versnelde groei hoort een hoog ambitieniveau bij aanstelling van nieuwe medewerkers. Van Holland en Beijer voldoen hieraan.

Over Human Inference
Human Inference is marktleider op het gebied van oplossingen die de kwaliteit van gegevens verbetert en vervuiling voorkomt. De software is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking die gebruikmaakt van landspecifieke kennis. Daarnaast kunnen gegevens vanuit verschillende databronnen geïntegreerd worden. De oplossingen zijn toegesneden op grote databases en bedrijfskritische systemen waarbij goede gegevenskwaliteit essentieel is.

Meer dan 180 bedrijven zetten de Human Inference oplossingen in voor het bereiken van customer intimacy, operational excellence en compliance. Gegevens van hoogwaardige kwaliteit zijn immers een harde voorwaarde voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, voldoen aan regelgeving, opsporing van fraude en efficiënte zoekprocessen in call centers.

Naast het hoofdkantoor in Arnhem heeft Human Inference ook vestigingen in Engeland, Duitsland en België en vertegenwoordigingen in Frankrijk, Italië, Zwitserland en Oostenrijk. Human Inference software is in gebruik bij, onder andere, ABN AMRO, Allianz, Belastingdienst Automatiseringscentrum, Centraal Beheer Achmea, Center Parcs, Delta Lloyd verzekeringsgroep, KPN Telecom, ING, E.ON IS GmbH, NS Reizigers, O2 GmbH & Co. KG, Schufa, Sparkassen Informatik GmbH & Co. KG, Telegraaf, Wegener en TNT Express GmbH.