PERSBERICHT
Nieuwe collectie DUSHI go with Flo!
Speelgoed en knuffelbeestenmerk ontwikkelt verder tot totaal lifestyleconcept
Waalwijk - september 2007. Door de positieve en enthousiaste reacties op de merknaamwijziging van BACLADI naar DUSHI go with Flo! bruist het team van DUSHI van energie en inspiratie. Het bestaande assortiment speelgoed, knuffelbeesten, lifestyle artikelen wordt dan ook uitgebreid. Hiermee ontwikkelt DUSHI go with Flo! zich verder tot totaal lifestyleconcept voor kinderen. De nieuwe producten; opbergdozen, muziekdoosjes, fopspeenkoorden en een handig ophang/bevestigingskoordje worden geleverd in mooie cadeauverpakking. De nieuwe displays en point-of-sale materialen maken zowel voor de consument als voor de winkelier het plaatje compleet. Vanaf 1 oktober 2007 zijn de nieuwe artikelen te krijgen in diverse baby/kinder lifestyle zaken, bijzondere speelgoedwinkels, baby- en kinderkledingwinkels en babyspeciaalzaken. Prijzen variëren van E 3,95 tot E 49,95.
Met nieuwe producten verder ontwikkelen tot totaal lifestyleconcept
Kinderen moeten kind zijn en vooral veel plezier hebben. Twee belangrijke uitgangspunten voor de ontwerpen van DUSHI go with Flo! Kinderen kunnen met hun favoriete DUSHI go with Flo! vriendje knuffelen en spelen, over hen lezen en hun slaapkamer versieren. DUSHI go with Flo! creëert zo een complete wereld voor kinderen. Een wereld die vrolijk en kleurrijk is. Maar ook leerzaam en mooi (letterlijk en figuurlijk).
Nieuwe producten: opbergdozen, muziekdoosjes, don't loose your friend en fopspeenkoorden
. Chick, Dunk, Flo en Rabbit zijn verwerkt in 4 stoffen opbergdozen. Aan de onderkant een rits waardoor de opbergdozen gemakkelijk inklapbaar en dus op te bergen zijn. Deze kleurrijke opbergdozen zijn niet alleen handig. Ze zijn vooral een blikvanger op de baby/kinderkamer. De opbergdozen kosten E 27,95 p/s.
. De mix/cotton knuffellijn is er nu als muziekdoosjes. Verkrijgbaar als Chick, Dunk, Flo of Rabbit met een lief muziekje in "unisex" kleurstelling. De muziekdoosjes zitten in een mooie, transparante kokerverpakking en kosten E 24,95 p/s.
. Het handige Don't loose your friend bandje is terug in de collectie. Maak favoriete knuffels of de multifunctionele letters, little friends, deurbellen, knijpbeestjes of Lucky Animals,...vast aan jas, rugzak, Maxicosi of box. En minimale kans op verlies en maximale kans op plezier zijn gegarandeerd. E 2,95 p/st.
. Verloren fopspeentjes behoren tot het verleden met de kleurrijke fopspeenkoorden. Bijna belangrijker is het plezier dat deze vrolijke accessoires de allerkleinsten geven. Geleverd in mooie cadeauverpakking kosten de fopspeenkoorden E 14,95 p/st.
Alle producten zijn te zien in de allernieuwste DUSHI go with Flo! brochure en "life" te bekijken op de Najaarsbeurs, Trade Mart Utrecht en het Bambini Event, Westergasfabriek Amsterdam.
Nieuwe displays en point-of-sale producten
DUSHI go with Flo! liet nieuwe displays en point-of-sale materialen ontwikkelen. Deze maken zowel consument als winkelier duidelijk dat DUSHI go with Flo! een totaal concept is. De conceptpresentatie in de winkel toont dat de karakters en producten een samenhangend geheel zijn en DUSHI go with Flo! meer is dan afzonderlijke producten.
Een prijswinnend concept
De bijzondere displays zijn gemaakt door Werkhaus uit Duitsland (www.werkhaus.de). Deze producent van speelgoed, meubels, opbergsystemen, winkeldisplays en beursinrichting is bewust gekozen. De ontwerpen passen qua uiterlijk en styling goed bij DUSHI go with Flo!. En met name de filosofie van dit bedrijf sluit uitstekend aan bij DUSHI. Alle ontwerpen van Werkhaus zijn namelijk doordacht, houdbaar, ecologisch, sociaal verantwoord en innovatief. De displays worden uit losse delen in elkaar gestoken en met rubberen bandjes aan elkaar bevestigd. Hierdoor zijn ze uiterst flexibel en multifunctioneel. Volgens dit prijswinnende concept maakte Werkhaus voor DUSHI go with Flo!: een vogelhuisje (als display voor de overal brandende nachtlampjes), een letter/deurbel display, een kleine counter display (voor assortie vingerpoppetjes, mama & kind ketting en Lucky Animals), een brandimage display (voor de 4 karakters Chick, Dunk, Flo en Rabbit), een grote winkeldisplay, een kleine winkeldisplay, een flyerdisplay en een memoblokhouder.
Deze nieuwe displays en point-of-sale materialen zijn vanaf oktober 2007 in de winkels te zien.
---
Over DUSHI 'go with Flo!' (voorheen BACLADI)
DUSHI 'go with Flo!' wordt verkocht in 19 landen over de gehele wereld. De collectie bestaat uit knuffels, speelgoed en lifestyle producten. Ieder half jaar wordt de collectie uitgebreid. DUSHI 'go with Flo!' is een totaalconcept voor kinderen van 0 tot 8 jaar. Centraal staan de avonturen van de vier karakters Chick, Dunk, Flo en Rabbit en de schoonheid van het verschil. De karakteromschrijvingen van Chick (Dikke knuffel), Dunk (Heel bijzonder), Rabbit (Super!) en Flo (Lach!) zijn gebaseerd op de vier pijlers van DUSHI: liefde, talent, wijsheid en positiviteit. Flo, de dolfijn, is de hoofdpersoon van DUSHI 'go with Flo!'. Omdat hij zich met de golven mee laat drijven, heeft hij een heerlijk leven en ervaart de werkelijke magie van het kind zijn. En dat wenst DUSHI voor alle kinderen op de wereld. DUSHI 'go with Flo!' is a trademark licenced by DUSHI.
Over DUSHI
DUSHI bedenkt zakelijk, innovatieve concepten voor kinderen en jongeren waar maatschappelijke betrokkenheid en verantwoordelijk altijd deel van uit maken. DUSHI zit vol goede ideeën die de wereld een beetje vrolijker, blijer en vriendelijker maken. Kinderen en jongeren staan centraal want bij hen begint een leukere en betere wereld. DUSHI gaat over LIEFDE - wat zijn we zonder liefde!. TALENT - ontwikkel je talenten, doe waar je goed in bent. WIJSHEID - sta open om te leren, onderzoek alles en behoud het goede. En POSITIVITEIT - denk positief dan is alles mooier en je leven gemakkelijker. Dit zijn de pijlers van alles wat DUSHI maakt.
DUSHI daagt je uit!
"In de 20e eeuw waren ouders, leerkrachten en de samenleving de opvoeders en bevonden kinderen zich altijd in de positie van de leerling. In de 21e eeuw zullen de ouders leren van de bijzondere kwaliteiten van kinderen, zoals hun zuiverheid, onschuld, uitstraling, wijsheid en intuïtie, en deze gebruiken als inspiratie en bezieling van elkaar. De jonge generatie zal de leidende rol spelen bij het creëren van vrede en een stralende toekomst". (Ervin Laszlo - Je kunt de wereld veranderen).
---