Nieuwe DM - campagne Local Hero concept Werk aan de Winkel


Internetsite www.ikbeneenlocalhero.nl gelanceerd
, 20070820 -- Van 2 - 5 september 2007 zal Werk aan de Winkel zich presenteren op Woonmodecity met het `Local Hero Concept`. Werk aan de Winkel is actief op zoek naar ambitieuze ondernemers die gaan deelnemen aan de concepten. De beursstand heeft dan ook als thema `Bent u een echte ondernemer ? Dan hebben wij een stoel voor u vrij !.

Dit thema wordt ondersteund met foto´s en uitspraken van de huidige deelnemers, die al op deze stoel hebben plaatsgenomen.

Speciaal voor woonmodecity start Werk aan de Winkel met een grote DM - campagne, die hetzelfde thema zal hebben.

Deze activiteiten worden ondersteund met een speciale site: www.ikbeneenlocalhero.nl

Hierop wordt nadere informatie gegeven over de local hero concepten van Werk aan de Winkel. Daarbij ook de eerste informatie over het nieuwe bed- en badmode concept dat op Woonmodecity geïntroduceerd wordt.

Deze site zal ook na woonmodecity blijven bestaan, zodat elke geìnteresseerde ondernemer informatie kan blijven opvragen.

Werk aan de Winkel rekent op een succesvolle beurs met veel bezoekers !

-EINDE BERICHT-





Ingezonden persbericht