Nieuw ontwerp voor trendy drankje GNGR door XCJ reclameproductie
APELDOORN, 20070628 -- Het nieuwe trendy drankje GNGR wordt al enige tijd door Wort Organic b.v. geïmporteerd vanuit Australië en is onder de naam Wort Organic (wort is gember) al enige tijd verkrijgbaar. XCJ reclameproductie ontwierp de nieuwe verpakking en ontwierp een vernieuwend beeldmerk
De uitstraling van de verpakking, met schilderij van Lord Frederik Leighton (de Flaming June) was beeld en merk bepalend. De naam Wort Organic is voor een groot deel van de Europese markt slecht toepasbaar. Naast de restyling van de verpakking was het bedenken van een beter klinkende naam van groot belang en diende de verdere uitstraling het natuurlijke, het relax effect van gember en de hoge kwaliteit van het product te tonen.
Vele namen passeerde tijdens de brainstormsessies van ons creatief team. Uiteindelijk zijn we terug naar de basis gegaan, waar gaat het om, om Gember dus Ginger. Passend bij onze eigen stijl (XCJ staat namelijk voor Ik Zie JE) haalden we een letter weg en voegde we aan het beeldmerk de I toe aan de N. Zo ontstond er een pakkende én begrijpelijke naam, optimaal passend bij het product. Deze verpakking toont aan dat met minimale aanpassingen een vernieuwende uitstraling ontstaat, zonder het bestaande beeldmerk geheel te verlaten.
De 4 -pack van GNGR is van Meadboard 300 grams, offset. 4/0 + glansvernis.
Het drankje is vanaf 01-09-2007 te verkrijgen.
Producent:
Wort Organic Europe b.v.
Midden Engweg 43
3882 TS Putten
KvK 08153582
Rabobank 119877880
Telefoon 0341-35 01 86
Fax 0341-37 01 96
www.gngr.org
info@gngr.org
Ingezonden persbericht