Ingezonden persbericht


Persbericht

Amsterdam, 29 augustus 2007

Handboek Direct Marketing 2.0

ISBN 9789013045918 |Prijs 34,50 |

Met het verschijnen van de geheel herziene editie van "Handboek Direct Marketing" heeft de marketingprofessional een gedegen instrumentarium in handen om betere marketingprogramma's te ontwikkelen!

Dit nieuwe standaardwerk maakt marketeers wegwijs in het marketingtijdperk van web en mobieltjes.

Paul Postma: "De sporen die het wild nalaat in het bos, vertellen waar het morgen gaat drinken. De sporen die een klant achterlaat op het web, vertellen waar hij morgen gaat kopen. Ik beschrijf voor de verschillende media hoe deze het beste voor marketing kunnen worden ingezet. En hoe je in combinatie met data-analyse scherper dan ooit kunt voorspellen wat een klant wel en niet interesseert."

Nieuwe toepassingen van internet en mobieltjes maken van Direct Marketing 2.0 de leidende discipline voor het sturen van commerciële vraagstukken. Ze zetten marketing niet op z'n kop, maar maken het vak juist beter stuurbaar en meetbaar dan voorheen. Commerciële processen zijn daarmee met dezelfde precisie en professionaliteit te managen als bijvoorbeeld logistieke processen.

Het Handboek Direct Marketing 2.0 omvat het volledige marketingproces vanaf de strategische keuzes tot en met de praktische realisatie. Met alle behandelde media inclusief zes cases is dit met recht een standaardwerk te noemen. Richard Verhoeff (Center Parcs) en Hugo Koopmans (Chordiant) zullen tijdens de Ilounge demonstreren hoe zij deze Direct Marketing 2.0 succesvol toepassen in de bedrijfsvoering.

Over dit boek wordt ondermeer gezegd::

. Ook in het 2.0-tijdperk blijft marketing zonder persoonlijke tussenkomst een van de belangrijkste commerciële instrumenten. Postma schrijft trefzeker, zeer toegankelijk en uiterst praktisch; een absolute must-read! - Prof.dr.ir. Jo van Engelen - Lid Hoofddirectie ANWB, Hoogleraar Business Development Rijksuniversiteit Groningen
. Een integraal marketingboek voor het webtijdperk, waarin Paul Postma duidelijk maakt hoe sales processen continu verbeterd kunnen worden. Met name zijn aanpak voor lead generation is opmerkelijk. Hij combineert oude salesprincipes met actuele ontwikkelingen tot succesvolle commerciële processen. - Luc Dekoster - Director, Sales SARA LEE International Foodservice
. Ik heb het boek helemaal bestudeerd. Dit is het eerste direct marketingboek dat verplichte kost wordt voor al onze marketeers! - Frank Elion - Directievoorzitter, OHRA N.V.

Verkoopinformatie
Interne communicatie bij verandering kost E31,50 en is in elke boekhandel en op Internet verkrijgbaar. Meer informatie op www.communicatieonline.nl/shop.