Ingezonden persbericht


MARKETING PLAZA

Kennisupdate:
Interactieve TV :Direct Contact met je kijker

Televisie is sterk in ontwikkeling. Niet langer staat het zenden centraal maar ook de inviduele wensen van de ontvanger. Met de opkomst van Web 2.0, het sociale internet, zien we ook een Televisie 2.0 ontstaan. Van massa, via niche naar individu. Van passieve kijker naar actieve gebruiker.

Wordt 2007 het jaar van interactieve tv?
Interactieve tv is, getuige de recente campagnes van de kabelmaatschappijen, aan een opmars bezig. Binnenkort is televisie via een breedbandverbinding - live of streaming - de normaalste zaak van de wereld. Door interactieve TV wordt het tv-aanbod immens vergroot en ontstaan er interactiemogelijkeden met de kijker. De gevolgen voor het nu al roerige medialand zijn groot; maar zeker ook voor de adverteerder. Naast een andere manier van adverteren, is veel meetbaar en is er meer bekend over de kijker. Een potentiële goudmijn voor de marketeer.

Media Plaza organiseert op 30 augustus de kennisupdate Interactieve TV. Deze update geeft een overzicht van de laatste trends/ontwikkelingen en de eerste succesvolle toepassingen. Ook worden er een aantal businesscases en inspirerende concepten getoond en wordt er vooruitgekeken in de toekomst. Meer informatie: www.mediaplaza.nl/seminar/iptv2007



Ingezonden persbericht