Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Diemen, 23 augustus 2007
Randstad Callflex behaalt COPC certificaat
Procesmanagers Mark Prakke en Nina Scholtes van Randstad Callflex hebben deze zomer de gerenommeerde COPC-opleiding met positieve resultaten afgerond en mogen zich daarmee officieel COPC© Registered Coordinator noemen.
Randstad Callflex haalt hiermee een kwaliteitskeurmerk in huis, dat zowel in het interne werkproces als in advies richting de klant terugkomt.
"Als marktleider in de contactcenterbranche, op het gebied van uitzenden en detacheren, is het van belang om de COPC-certificering in huis te hebben," aldus Jeroen van Hooff, directeur van Randstad Callflex. Nina Scholtes en Mark Prakke zijn als procesmanager de aangewezen personen om als COPC© Registered Coordinator aan de slag te gaan.
De procesmanager analyseert de werkprocessen intern en bij de klant en brengt hier adviezen over uit. De procesmanager kan klanten begeleiden met het COPC-certificeringsproces. Ook het interne werkproces wordt door de procesmanager binnenkort COPC-proof gemaakt.
Waarom COPC?
COPC staat voor Customer Operation Performance Center. COPC is ontstaan uit de ontevredenheid van een aantal Amerikaanse leveranciers over de samenwerking met hun facilitaire contactcenters. Er ontstond een behoefte om de relatie te formaliseren en kwaliteitseisen te definiëren. De toepassing van COPC leidt tot hogere kwaliteit en klanttevredenheid, terwijl de kosten omlaag gaan door operational excellence.
Randstad Callflex
Randstad Callflex, onderdeel van Randstad Nederland, biedt als specialist in mens en werk de totaaloplossing voor de personele bezetting van contactcenters. Randstad Callflex heeft 40 vestigingen verspreid over het hele land, regulier en inhouse. Dankzij ons pro-actieve werkproces kunt u gegarandeerd en zonodig snel beschikken over voldoende én competente agents. Daarnaast is Randstad Callflex volledig thuis op de arbeidsmarkt voor leidinggevend personeel en op verschillende HR-onderwerpen, zoals persoonlijke begeleiding, workforce management en projectmanagement. Voor contactcenters met grote aantallen flexibele agents biedt Randstad Callflex Inhouse Services aan.