Ingezonden persbericht


Persbericht

Bruisende blik Dommelsch op Festivalseizoen door Mountain

Om de betrokkenheid van het merk Dommelsch bij muziek festivals te communiceren is een platform ontwikkeld waarvoor Mountain de identiteit ontwikkelde en Ideas for brands de activation deed. Onderdeel daarvan zijn naast diverse point of sale en buiten materialen de limited edition festival blikjes en flesjes. Ook de Perfectdraft tapvaatjes zijn tijdelijk in een sfeervolle festival editie verkrijgbaar. In de identiteit is gebruik gemaakt van een hoofdvisual waar in een diepzwarte achtergrond vanuit de lichtbundel van een podiumlamp met rode accenten het feestende publiek opdoemt. De verpakkingen bevatten tevens een verwijzing naar de website waar de activation plaatsvindt middels prijsvragen en festivalagenda's voor de vele popconcerten en muziek evenementen die Dommelsch sponsort en organiseert.

Www.dommelschmuziek.nl

Klant: Inbev Nederland
Opdrachtgever: Pamela Slettenaar
Bureau: Mountain Design
Creatie: Niels Alkema
Projectmanagement: Susanne van Roosendaal
Strategie: Pablo van Gastel
Fotografie: Peek reclame fotografen
Brand activation: Ideas for Brands

Voor meer info
Pablo van Gastel

Scheveningseweg 42
2517 KV The Hague
The Netherlands
Telephone +31 (0)70 3022080
Fax +31 (0)70 3022089
pablo@mountaindesign.nl
www.mountaindesign.nl