Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
Persbericht: Blenderactie scoort tijdens zomerfruitweken van De
Groenteman
Datum: 02/08/2007
In het kader van de sappige zomerfruitweken van De Groenteman heeft de
Commissie AGF-Detailhandel van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel
samen met AGF-Promotie Nederland een publieksactie georganiseerd. In
de afgelopen weken zijn FrissFruit folders verspreid via
groentewinkels en marktkramen.
Door de unieke code op achterzijde van de folder in te voeren op de
website op www.freshday.nl (klik op FrissFruit) kunnen consumenten een
blender winnen. De actie is gepromoot met radiospots en winkelposters.
Maar liefst 9.000 consumenten deden al mee aan de actie. De
publieksactie is een onderdeel van de promotiecampagne âJe koopt ât
lekkerst bij De Groentemanâ en de FrissFruit campagne.
HBD Zomerfruitweken
Annette van den Bosch uit Nootdorp is een van de gelukkige winnaars
van een blender. Ze ontving de blender uit handen van Johnny van der
Mijle, eigenaar van een groente- en fruitmarktkraam, van wie ze de
folder had gekregen.