Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)

Persbericht: Blenderactie scoort tijdens zomerfruitweken van De Groenteman
Datum: 02/08/2007

In het kader van de sappige zomerfruitweken van De Groenteman heeft de Commissie AGF-Detailhandel van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel samen met AGF-Promotie Nederland een publieksactie georganiseerd. In de afgelopen weken zijn FrissFruit folders verspreid via groentewinkels en marktkramen.

Door de unieke code op achterzijde van de folder in te voeren op de website op www.freshday.nl (klik op FrissFruit) kunnen consumenten een blender winnen. De actie is gepromoot met radiospots en winkelposters. Maar liefst 9.000 consumenten deden al mee aan de actie. De publieksactie is een onderdeel van de promotiecampagne âJe koopt ât lekkerst bij De Groentemanâ en de FrissFruit campagne.

HBD Zomerfruitweken

Annette van den Bosch uit Nootdorp is een van de gelukkige winnaars van een blender. Ze ontving de blender uit handen van Johnny van der Mijle, eigenaar van een groente- en fruitmarktkraam, van wie ze de folder had gekregen.