Persuitnodiging
Goede Waar & Co onderzoekt Wokvis van Iglo
Amsterdam, 30 juli 2007 - Is wokvis van Iglo duurzame vis? Is het gekweekt of gevangen en wordt daarbij rekening gehouden met het milieu? Die vraag stelde Loek Homan een nieuwsgierige consument aan de onderzoekers van Goede Waar & Co. Aanstaande donderdag gaan wij met hem op zoek naar de antwoorden bij Iglo in Rotterdam. We nodigen de pers uit om mee te gaan op bedrijfsbezoek. Heb je nu geen tijd maar wil je wel informatie na het bezoek neem dan contact op met Goede Waar & Co.
Goede Waar Gewenst
Dit bedrijfsbezoek past in de campagne, Goede Waar Gewenst. Daarvoor reizen onderzoekers van Goede Waar & Co samen met de vraagsteller het hele land door om bedrijven met de vraag te confronteren. De vragen gaan over een duurzaamheidaspect van een product. Dit keer is de vraag: Hoe duurzaam is wokvis van Iglo?
Duurzame vis
Vis is lekker en gezond maar is het ook duurzaam gekweekt of gevangen? Goede Waar & Co wil daar meer van weten. Waar wordt de vis gekweekt? Is het volledige kweek van eitjes tot volwassen vis? Hoe is de regelgeving in het land van herkomst? Tijdens het bedrijfsbezoek gaan we hier nog veel dieper op in.
Goede Waar & Co
Goede Waar & Co is een onafhankelijke consumentenvereniging die al 25 jaar onderzoek doet naar mens-, dier- en milieuvriendelijke producten. Zo helpen we consumenten barrières op te heffen die duurzaam consumeren in de weg staan. Goede Waar & Co maakt bewust consumeren mogelijk. Leden van Goede Waar & Co krijgen zes keer per jaar het P+ magazine vol met praktische informatie, aantrekkelijke kortingen op diverse producten en diensten en ze kunnen het hele jaar gratis gebruik maken van de consumentenservice, waar ze met al hun vragen over voeding en kleding dagelijks terechtkunnen.
Wil jij ook Goede Waar? Daag ons uit!
Weet jij als consument wat je koopt? Wil je weten wat je op je huid smeert en wat er in je mascara zit? Zijn er dingen die je altijd al wilde weten over voeding of kleding? Of heb je nooit een eerlijk antwoord gehad? Stel jouw brandende vraag aan ons onderzoeksteam en wie weet mag jij mee op bedrijfsbezoek in het kader van onze campagne Goede Waar Gewenst. Ga dan nu naar
________________________
Ingezonden persbericht