Nieuwe leverancier `Wmo-hulpmiddelen'
Zoals u misschien weet heeft de gemeente de `Wmo-hulpmiddelen'
(waaronder de rolstoelen en scootmobielen) opnieuw aanbesteed. Dat wil
zeggen dat wij voor het onderhoud en het kopen van deze hulpmiddelen
nieuwe contracten met leveranciers hebben afgesloten. Voor onze
gemeente betekent dit dat wij met een oude en een nieuwe leverancier
een contract gesloten hebben.
Nieuwe leverancier
De twee leveranciers die de komende 3 jaar voor onze gemeente de
hulpmiddelen gaan leveren zijn Hartingbank en Meyra. Voor onze
gemeente is Meyra vertrouwd. Deze leverancier verzorgt al een aantal
jaren de levering van hulpmiddelen. Hartingbank is een oude bekende
voor onze gemeente, tot 1998 verzorgden zij voor ons de levering van
hulpmiddelen.
Overdracht van Welzorg naar Hartingbank
Met onze oude leverancier Welzorg hebben wij voor de komende periode
geen contract meer afgesloten. Vanaf 1 augustus a.s. zal daarom het
gehele bestand aan hulpmiddelen van Welzorg worden overgedragen aan de
nieuwe leverancier Hartingbank.
Wat betekent de overgang voor u?
U kunt uw oude hulpmiddel gewoon houden. Wanneer u een hulpmiddel
heeft van leverancier Welzorg dan moet u vanaf 1 augustus 2007 wel
voor alle vragen over reparaties e.d. contact opnemen met Hartingbank
in plaats van met Welzorg. Wanneer u een hulpmiddel heeft van
leverancier Welzorg dan ontvangt u hierover binnenkort een brief van
de gemeente, of misschien heeft u hem al ontvangen, met daarin de
contactgegevens van leverancier Hartingbank.
Wanneer u een hulpmiddel heeft van leverancier Meyra dan verandert er
helemaal niets voor u. U kunt gewoon, zoals u gewend was, contact op
blijven nemen met Meyra met vragen over uw hulpmiddel.
Vragen?
Wanneer u nog vragen heeft naar aanleiding van dit bericht kunt u
contact opnemen met Suzanne van de Gein of Mariska Romijn, via tel.
595595.
Gemeente Wijk bij Duurstede