Narrowcasting, alleen interactief interessant

18/07/2007 10:15



Eyes on Screen



Wormerveer, 18 juli 2007

Laat narrowcasting niet langer op zichzelf staan maar integreer het in een instore marketingconcept.

Narrowcasting voldoet niet altijd en dat resultaat kan bijna niet worden vertaald naar een goed verdienmodel. Eyes on Screen biedt diverse digitale oplossingen die narrowcasting interactief koppelt met Point of Sale concepten om zo wél de krachten van instore marketing efforts te bundelen.

Eyes on Screen zorgt ervoor dat de consument de boodschap krijgt op het moment van beslissing. Bovendien wordt de consument ter plekke verleidt tot verdere interactie. 8.4 of 10.4 inch kleine semi-interactieve shelfdiplays zijn mogelijk maar ook touchscreengestuurde beeldschermpjes voorzien van een geïntergreerde computer. De inhoud en toepassingen die nu mogelijk zijn bieden veel meer slagkracht dan een beeldscherm in een hoek van een winkel ver weg van het product.

Denk aan een touchscreenbeeldscherm waar oneindig veel productinformatie te vinden is en allerlei commerciële boodschappen te zien zijn. En waarmee ook koppelingen met de backoffice (middels WIFI) gemaakt kunnen worden; bij inschrijving van een bepaalde actie, als registrant van een aangekocht product of als deelnemer aan een digitale enqu(ee)te in het schap.

Initiatiefnemer Ron Warink denk zo met narrowcasting als onderdeel van een groter Instore concept betere resultaten te zien.

Informatiezuilen, beeldschermen, narrowcasting en instore marketing: www.eyesonscreen.nl





http://www.eyesonscreen.nl