Ingezonden persbericht
Twee nieuwe gezichten bij marketingteam van Marqit
Den Haag, 16 juli 2007 - Het marketingteam van Marqit wordt sinds 1 juli j.l. versterkt met twee nieuwe medewerkers. Janneke de Haan, voormalig marketing communicatie specialist bij Acxiom, richt zich in haar nieuwe rol als community manager op de (online) communicatie naar de hard groeiende groep IT-professionals die de website van Marqit dagelijks gebruiken als informatie- en oriëntatiebron.
Quote Janneke:"Vanuit mijn specialisme zijn de diensten van Marqit een interessant nieuw medium. Veel informatie is al online te vinden, maar gestructureerd en onderbouwd met praktijkvoorbeelden en tests wordt het nog niet aangeboden. Een onafhankelijk platform dat organisaties helpt de weg te vinden in het doolhof van leveranciers, diensten en producten is absoluut een 'need-to-have'. De positieve feedback van IT vakspecialisten maakt mij enthousiast en het is goed om te zien dat steeds meer IT managers ons weten te vinden. Ik verwacht in de komende maanden dat het peer-to-peer netwerk van IT managers een groei zal doormaken en dat ook het persoonlijke contact met onze doelgroep zal gaan toenemen ".
Voor het uitbouwen van de online activiteiten van het Marqit platform zal Thomas Gussekloo, voormalig student communicatie en multimedia design, zijn kennis toepassen op het gebied online marketing.
Thomas Gussekloo: "Op het gebied van online marketing en multimedia zie je dat nog maar weinig bedrijven actief online tools, zoals whitepapers, inzetten om leads te genereren. Ik ben na mijn stage bij Marqit blijven werken, omdat het een groeiend en boeiend bedrijf is om voor te werken. Ik zie het als uitdaging om nieuwe multimediale middelen effectief toe te passen omdat juist die resultaten heel snel zichtbaar zijn".
Ingezonden persbericht